Fan kitapları...

144 16 7
                                    

Döndük dolaştık başlama noktamıza geldik dostlarım.Ben aslında bu türden bir tür kitap mı denir emin değilim ama kitabı yayınlamayı hep düşündüm ama hiç denemedim.

Bana bunu yazma isteği veren Neo oldu.Belki biliyorsunuz böyle bir video çekmişti bende oradan böyle bir şey yazmaya karar verdim

Eğer izlediyseniz onun videosunda da görmüşsünüzdür fan kitaplarına değineceğiz.

Şunu belirtmeliyim ki benim bahsettiğim şey fanları eleştirmek değil.Sapık fan kitaplarını eleştirmek.

Özellikle kore kesimlerindeki BTS,EXO tarzı grup üyeleri adına yapılan bir şey ve bence aşırı kötü.

Tamam birinin hayranı olabilirsin,onu sevebilirsin,örnek olarak görebilirsin,belki onlarla tanıştığın bir tür hikaye yazabilirsin.

Ama bu kitaplar direk cinsellik üzerine kurulu.Cinselliği geçtim tecavüz ve taciz bile var.

Eğer önceki bölümleri okuduysanız az çok tecavüz ve taciz hakkında düşüncelerimi biliyorsunuzdur.

Bakın tekrar ediyorum bu yazılanlar bana göre kesinlikle normal değil.Bir insan tecavüz veya taciz edilmeye kalkıldığında buna mağruz kalan kişi için bu normal bir şey değil.

Tecavüzü ve tacizi normalleştirmeyin.Bunu yapan kişiye küsen,trip atan saçma sapan yazılar var.Bunların bir kısmıda fan kitapları arkadaşlar.

Bunu yapan kişinin yerine ünlü birini koyarak bunu aşk olarak adlandıramazsınız.Bunun aşk ile alakası yok bu iğrenç bir şey.Üstelik alkolüydüm hatırlamıyorum diye bir şey diyerek yırtan saçma sapan karakterleri saymıyorum bile.Üstelik kızların bunlara tekrardan dönmesi apayrı bir saçmalık.

Dostlarım tecavüzün bahanesi yoktur!Biri artık bu iğrençliğe son demeli.

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin