Evet dostlarım.Bugünki kitabımız biraz değişik bir kitap.Okuyucularımın biri tarafından eleştilmem istendi.Rahatsız olabilme ihtimalinden adını vermiyorum.Ben de niye olmasın diyerek kitaba daldım fakat şu an ne diyebileceğim hakkında bir fikrim yok.
Kitap platonik olduğu çocuğa yazan kızımızla başlıyor ve ona nude adı verilen çıplak fotoğraflardan yolluyor.Bu arada kitap cinsel içerikli bir kitap.
O sırada birkaç gün konuşuyorlar ve oğlanla kız bir anda sevgili oluyor.Olaylar aşırı hızlı geliştiği için biraz garip gelebilir.
Sürekli olarak bir cinsel ilişki var.Ilişkileri bunun üzerine gibi fakat benim eleştirim buraya değil.Zaten anlattıkça sizinde şaşıracağınızı düşünüyorum.
Kız oğlanın ailesi ile tanışıyor.Oğlanın babası ölmüş ve birgün oğlanın kız kardeşi bizim kızı odaya çıkarıp öpüyor.Baya baya yengesini öpüyor.Bizim anakarakter o sırada kayınvalidesinin de kendi ile ensest ilişki yaşamak istediğini ve kocasının homoseksüel(gay) olduğunu öğrenmesiyle beraber kocasını hadım edip kan kaybından öldürdüğünü öğreniyor.
Ben bu sahneleri okuduktan sonra yazarın parodi tarzı bir şey yazdığına ikna oldum fakat buna dair bir kanıtım da yok çünkü yazarın böyle bir konuşması yok.
Sonrasında iki anakarakter aniden "Hadi gel evlenelim!" Diyerek yıldırım nikahı kıyıyorlar ve 3 ay sonra dördüzleri oluyor.
Şu an bunları attığımı ya da başka bir şey düşünebilirsiniz fakat isterseniz gidip bakabilirsiniz.
Ben dalga geçip geçmediğini ya da parodi olup olmadığını bilmiyorum fakat gerçek olduğuna inanmak istemiyorum.
Gerçek ise yazarın nasıl bir kafada yaşadığı hakkında en ufak bir fikrim yok.
Beni ve dostlarımı aydınlatacak birini bekliyorum.
Son yorumu size bırakıp kaçıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Bir Çöplük
De TodoWattpad Bir çöplük! Wattpad;Mafyalar,badboy,badgirl,goodgirl,üvey abiden tutun kadına şiddet,tecavüzcü aşkı,öğretmen öğrenci ilişkileri ve daha niceleri ile dolu bir çöplük! Dikkat!İçersi biraz klişe kokuyor!