Melezler,vampirler,kurtadamlar,element ustaları ve yarı tanrılar

122 12 36
                                    

Evet dostlarım.Bayadır buralarda yoktum.Bu bölümümüzde melez,vampir, kurtadam,element ustası ve yarı tanrı masallarına değineceğiz.

Asıl kızımız 18 yaşına gelince bazı özel güçlerinin ortaya çıktığını fark eder.

Kızımızın annesi kızına onun insan olmadığını zırvalıklarını açıklar ve kızımız bunu hemen kabullenir.

Kardeşim sen 18 senedir insansın.Bak insan.Onlarca film izledin.Orada gördün bu yaratıkları.Gerçekten var mı diye teoriler ürettin.Nasıl hemen kabullenebiliyorsun?

Kızımız kendini bir anda Olimpusta ya da özel güçler akademisi tarzında bir okulda bulur.

Şansa bakın ki o kadar melez,tanrı,vampir,element ustası,kurt adam arasından bizim kız en güçlüsü çıkar.Zeus'u bile devirir.

Sonra ortaya bir anda kehanetler çıkmaya başlar.

Yok bilmem kaç yüzyılık bir kitap varmış yok bu kitapta biri gelecekmişte onun gelmesiyle beraber savaş çıkacakmış.

Bakın bilmem kaç yüzyıl içerisinde gele gele bu mu geldi?

Hadi bunu geçtim daha 2 ay önce özel güçleri olduğunu öğrenen birini savaşa sokmalarına ve o bize savaşı kazandıracak demeleri...

Herneyse kızımız bir oğlan bulur fakat daha tanıştığı ilk dakikadan onun ilerdeki sevgilisi olacağı bellidir.Çünkü bütün kurgular kopyala-yapıştır.

Sonra savaşı kazanırlar ve kitap biter.Evet,bu kadar bitti.

Wattpad şu son yıllarda Türk dizilerine döndü.Ortada bir senaryo var.Ona bir iki bir şey ekleyip "Bakın yeni çıkarttık.Sıcak sıcak." Diye sunuyorlar.

Olay akışının saçmalığına mı gülsem neye gülsem doğrusu bilemedim.

Fakat tek bildiğim ve bunu da acıyarak söylediğim bir şey var.En azından kadına şiddet ve cinsel istismar yok.

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin