Üvey Abi ve Üvey Baba

271 24 5
                                    

Merhaba dostlar.Bugün üvey abi ve üvey baba konusuna değinmek istiyorum.Bunları yazmadan önce birkaç saniye düşündüm ve yine ne kadar iğrenç bir şey olduğuna karar verdim.Abin o senin ya.Üvey de olsa abin.Senin annen ya da babanla onun anne veya babası evli.Nasıl onunla cinsel bir şey yaşayabilirsin ki ya.Hadi üvey abi konusunu geçtim.Üvey baba ne ya?Ne kadar iğrenç bir şey olduğunu fark etmiyor mu kimse?O senin üvey de olsa kızın ya.Kızın.Ona nasıl o gözle bakabiliyorsun?Üstelik karının kızıyken.Kitap içerisindeki karakterleri bırakın bunu yazan,okuyan kişinin midesi nasıl bunu kaldırabiliyor?Ne yaşayıpta bu saçmalıkları okuyorsunuz.Yıllar önce bu tarzda bir yazı okudum.Kitap ya da hikaye demeyeceğim.Kitap olamayacak kadar leş,Hikaye olamayacak kadar imkansız.Kızın iki üvey abisi vardı.İkisiylede cinsel ilişkiye giriyordu.O kadar iğrenç ki...Bunu yazanlardan da okuyanlardan da tiksiniyorum.Böyle kitapları nasıl destekliyorsunuz?Mideniz nasıl kaldırıyor.Hadi bunu yazan kişinin sıkıntıları var.Okuyan milyonlar varya.Bu konuda fikirlerinizi yorumlara bekliyorum.Eğer gerçekten bu tür bir kitabı pardon yazıyı destekleyen varsa Allah aşkına yorumlara gelsin.Ben nasıl bir zihniyetle bunları desteklediklerini merak ediyorum.

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin