Sadist ve Mazoşist

95 12 32
                                    

Evet dostlarım.Bu bölümümüzde sadist ve mazoşist konusuna değineceğiz.

Bu kitapları okumadan önce bu kitapları yazan kişilerin yaş ortalamasının 5 olduğunu belirtmek isterim.
Not:daha küçükte olabilir.Ortalama sonuçta.Bazıları okuma yazmayı da bilmiyor.Sallıyor bir şeyler.

İllaki ana sayfanıza "Sadist ve Mazoşist,Sadist mafyanın torunu sadist mafya kız,Sadist ve mazoşistin aşkı" vb. kitaplar çıkmıştır.

Kitapların konusuna değinmeden önce ufak bir bilgi vereceğim.

Mazoşist,acı çekmekten zevk alan kişidir.

Sadist,acı çektirmekten zevk alan kişidir.

Aileden gelen genetik bir özellikle kızımız mafyadır ve sadisttir.

Liseye giden kızımızın ev arkadaşı da bir erkektir.

Kızımız "göre"
mazoşist olduğu için hergün koluna jilet atmadan yaşayamaz.

Depoda adamlara işkence ederek de sadist tarafını tatmin eder.

Bunu yazan kişilerin bu konu hakkında hiçbir araştırma yapmadıkları hem sadist hem de mazoşist olan bir kişiye sadomazoşist dememelerinden anlaşılıyor.

Şimdi mazoşist bir insan olduğunuzu hayal edin.Kolunuzu bir yerde sıkıştırdınız,morardı ama canınız yanmıyor.Aksine zevk alıyorsunuz.Neden zevk alıyorsunuz ki?Acı çekmeniz gerekiyor.Bu normal değil ki...

Sadist bir insan olduğunuzu hayal edin.Sevdiğiniz biri karşınızda acı çekiyor ama siz bundan zevk alıyorsunuz.Içiniz yanıyor aslında ama zevkte alıyorsunuz.Belki de kendinizden nefret ediyorsunuz...

Basit değil...Hiçbir şey bu kadar basit değil.

Bunu yazanlar o kişilerin ne hissettiğini bilmiyor.Nasıl yaşadığını.Kendini ucube gibi hissediyorlar,bir ömür boyu.Psikologtan psikiyatrise koşuyorlar.Her yerde tedavisini arıyorlar.Her gece kafalarını yastığa koyduklarında "Ben neden normal değilim?" Diye düşünüyorlar.

Toplum tarafından dışlanıyorlar.Belki de "şeytan" diye taşlanıyorlar.

Onlarca insan sizin yerinizde olmak istiyor,acı çekmemek,acıdan zevk almak ama siz bundan kurtulmak istiyorsunuz.

İnsanlar sizden korkup,kaçıyorlar çünkü onlar gibi değilsiniz.

Hiç kimse bu insanların ne hissettiğini bilmedi,bilemeyecek.Bu yüzden insanlara bir kitap sunarken empati yapamıyorsanız en azından bunu yaşayan kişilere saygı olarak bunu yazmayın.

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin