Güzellik

96 11 21
                                    

Evet dostlarım.Bugünkü konumuz güzellik.

Bu platformda hangi kitaba girsem,nereye baksam herkes güzel veya yakışıklı.

Ezik kızın değişimi kitaplarındaki kızlar bile dönüşünce Barbara oluyor.

Bu platformda eğer güzel olan birisi varsa;mavi gözlü,sarı saçlı.Eğer yakışıklı biri varsa;siyah saçlı ve nasıl bir kafada yaşıyorlarsa siyah gözlü.

Dostlarım şu anda insanların kendilerini beğenmeme sebeplerinden biri de bu zaten.

Televizyonda,kitaplarda ya da internette kullanılan karakterlerin hepsi bu şekilde.

Ezik kızın değişimi kitabına baktığınızda bile kız değişince özgüven kazanıyor ve söz söyleme hakkında sahip oluyor.Bize resmen fiziksel özelliklerin kötüyse söz söyleme hakkına sahip değilsin fikri aşılanıyor.

Bu kitap,film vb. Unsurların bizde bıraktığı etkiye örnek olarak bir şey daha vereyim.50 sene öncesine kadar daha kilolu kadınlar güzel olarak kabul edilirdi fakat televizyon gibi unsurların yardımı ile bu algı değişti.

Ne zaman bir kitapta bu "mükemmel kadın" özellikleri içermeyen bir kadın görsem -kadın güzel bile olsa- altına gelen yorumlar "Bu kadın çirkin" şeklinde.

İkinci olarak bahsetmek istediğim konu:fotoğraflar.

Kitap içerisinde kesinlikle bir betimleme kullanılmıyor.Sadece fotoğraf.Biri bir giysi giyince anında fotoğraf yapıştırılıyor.Bunlardan bir kitaptan tamamen uzak.

Eğer kitaplarda fotoğraf kullanılması istenseydi zaten betimleme sanatı olmazdı.Kitabı süsleyeceğim diyerek iyice mahvetmeyin.

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin