Bölüm Harici bahsetmek İstediklerim

139 17 15
                                    

Dostlarım,bu bölümde daha genel bir şeylerden bahsetmek istiyorum.

Wattpad aslında düşünülünce aşırı güzel ve fikir olarak aşırı iyi bir uygulama bence.

Herkes hayatında bir şeyler yazmayı ve bunu yayınlamayı,insanlara okutmayı illaki istemiştir.

Gelin görün şimdiki Wattpad tam bir çöplük.

Çöplükler aşırı fazla şey olan kirli yerlerdir.Genelde içindeki şeyler çöptür.Fakat arada gerçekten güzel şeyler bulursun.

Arkadaşlar biliyorsunuz ki bazen saçma sapan yazılar görüyoruz ve bunların altında aşırı iyi kitabın gibi yorumlar var oluyor çoğunlukla.Çoğumuz bu yorumları görünce gözlerimizi birkaç kez kırpıştırarak doğru görüp görmediğimiz hakkında bir teredüte düşüyoruz.

Bence bu yorumlar ve destekler tamamen beyin yıkama olayı gibi gerçekleşiyor.

"Nasıl yani?" dediğinizi duyar gibiyim.

Zaten Wattpad'ın ne kadar çöplük bir ortam olduğundan bahsetmiştim.İlk önce çöplükte değerli şeyleri ararken yavaş yavaş çöpe bulanıyorsunuz.Yani güzel hikayeler ararken az da olsa okuduğunuz hikayeler beyninize işliyor.Kirleniyorsunuz.

Sonra önünüze büyük bir çöp yığını çıkıyor.Diğerlerinden daha da okunmuş.

Merak ediyorsunuz içerisinde ne var?

Aheste aheste içeri giriyorsunuz.

Zaten daha önce kirlenmiştiniz ama şimdi asıl çöpün içindesiniz.

Çöplerin asıl değerli şeyler olduğuna inanıyorsunuz.Neden mi?Çünkü çöpler size güzel gösteriliyor.Aynı bir yazarın bölüm sonlarına yazdığı,samimi ve tatlı görünmeye çalıştığı yazılar gibi.

HİPNOTİZE!

Sonra zaten yaşınız fazla büyük değil -kanmanız oldukça kolay-çöplerin asıl değerli şeyler olduğuna emin oluyorsunuz.

Zaten daha önce haberler de de görmüştünüz bu tür şeyleri.Gerçek hayatta da olurken neden kitaplara yazılmasın ki?Zaten sonunda adam ile kadın mutlu oluyor.

Işte böyle dostlarım.Bana göre aynen böyle gerçekleştiriliyor.Zaten bilinç altında olan şeyler gün üstüne çıkıyor.

Yaş ortalaması küçük olan kardeşlerimizde biliyorsunuz hemen birine bağlanabiliyor.Yazara bağlanıyor.

Bu sefer kitabı eleştiren biri ortaya çıkınca -kitap zaten binlerce belki milyonlarca okunmuş- yazarın atttığı bir tür duyuruyla anında linçleniyor.

Wattpad çöplüğüne hoşgeldiniz!

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin