Çok Sevgili Mafyalar

106 11 6
                                    

Evet dostlarım.Bu bölümde Wattpad'ın olmazsa olmaz ve asla bitmez mafya kitaplarına değineceğiz.

Ah,şu mafya kitapları...Erkeği güçlü gösterip kadını ezen kitaplar...

Kadına şiddet uygulanılan,kadına cinsel istismar ettiren,kadının özgürlüğünü kısıtlayan,kadını bir şeylere mecvur bırakan,kadını insanların gözünde yerle bir eden mafya kitapları!

Bunları yazanların kadın olması da ayrı bir trajedi!

Kadınların zorla bir erkekle birlikte olmasını aşk olarak algılamanıza inanamıyorum!

Peki ya şiddet!Kadınların ezilmesi hoşunuza mı gidiyor?

Hangi birinden bahsedeceğimi bilemiyorum.

Konuştukça ben utanıyor, ben eziliyorum...

Kusura bakmayın ben buna aşk demem.Ben buna takıntı bile demem.Birinden nefret eden bir insan bile ona bunları yapmaz.

Söylemek istediğim o kadar çok şey var ki...Bir türlü anlatmak için doğru kelimeleri bulamıyor,çırpınıp duruyorum.

İnsanları düşüncelerini bu zehirli şeylerle kirletmeyin!

Aşkı da bu yazdıklarınızla
Bu kadar basit değil...

Son verin artık.Neden ısrar ediyorsunuz?

Bilmiyorsunuz.Cinsellik,şiddet değildir aşk.Aşk masumdur bir kere.Aşık olduğun insana kıyamazsın.Kırılacak diye doğruları bile söyleyemezsin.

Onun vücudunda nefret ettiği yerlerini bile seversin.Kalbini seversin.Düşüncelerini...

Gözünden akan yaş bile kalbini yakar.Dayanamn üzülmesine.

Aşk bu değil arkadaşlar.Aşk bu olsaydı yasalar tarafından suç olmazdı.

Buna bir son verin...

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin