Bebek

95 9 67
                                    

Evet dostlarım.Uzun bir aradan sonra tekrardan beraberiz.

Bugünki konumuz bebek kitapları.

Bebek kitapları derken pek açık değil,farkındayım.

Yani hani şu barda olan bebekler var ya onlardan bahsediyorum.

Genç kızımız arkadaşları ile beraber bara gider ve genelde bu kızlar 18 yaşının altında olur.

Kızımız çok sarhoş olur ve sabah gözlerini açtığında yanında çıbıldak bir adam görür.Tabi kendisi de çıplaktır.

Kızımız çığlık falan atar.Sonra odadan bir şekilde kaçar.

Aradan 1-2 ay geçer.Kızımız ihtimaller üzerine hamilelik testi yaptırır ve bom.Bebek.

Kızımız adamı bir şekilde bulur ve ona olanları anlatır fakat adam kıza "sürtük" muhamelesi yaparak kızı kovar.

Kız çocuğunu en yakın arkadaşı ile beraber büyütmeye başlar.Bu en yakın arkadaş genelde erkektir.

Çocuğun babası pişman olur ve yıllar sonra kadının yanına gelir.

Kadın da adamı "Bu senin de çocuğundur." diyerek kabul eder.

Sonra aşık olup mutlu mesut yaşarlar falan filan.

Öncelikle;bara gidiyorlar,kadın sarhoş oluyor,kadın bir adamla yatıyor ve hamile kalıyor.

Bu olayların olabilme ihtimalinin olduğunu düşünmüyorum.

Bir kere kadın sarhoş oluyor ama bu kadının arkadaşları nerede?

Kız bir adamla yatıyor.Adam şirket sahibi.Böyle bir insanın bilincini kaybedecek kadar içmesi mantıklı değil.

Üstelik tek seferde kadının hamile kalabilmesi ayrı bir olay.

Kadın 2 ay adet olmuyor ve hamile olduğunu fatk etmiyorsa bu bana biraz mallık gibi geldi.

Adam kadına sürtük muhamelesi yapıyor ama kadının ilkiydi?

Adam yıllar sonra çıkıp pişman oldum diyerek geliyor ve kadın da "O senin de çocuğun." diyorsa bu kadın gurursuz değildir.Kadının beyni yoktur hele adamın hiç yoktur.

Fark ettiyseniz yine bir kadını ezme olayı gördük.

Kadın objeleştirildi,kadına hakaret edildi,kadın ezildi,kadın gurursuzlaştırıldı.

Biliyorum,hep bu sözlerden bıktınız:kadın ezildi,kadın tecavüze uğradı,kadın tehdit edildi,kadın darp edildi...

Dostlarım, bu platformda kadınlara"aşk"adı altında yapılmayan bırakılmadı.

" O kötü biri ona tecavüz etti."

"Ama aşıktı."

"Onu dövdü."

"Aşkından yaptı."

Bir kadının sessiz çığlıkları kesildi.

Kadın yine yerlebir oldu.

Kadın bitti,kadın tükendi

Ama bunlar hala bitmedi.

Wattpad Bir ÇöplükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin