Dostlarım,bu bölüm diğer bölümlere kıyasla biraz daha değişik olacak.
Hepinizin ana sayfasına illaki "Son Bakire,Bakireliğe son" gibi kitaplar çıkmıştır.
Ben bu kitapları okumadığım için içeriğinden bahsedemeyeceğim ama bu tür kitaplar biraz uygunsuz kitaplar gibi geliyor bana.
Benim bahsetmek istediğim konu aslında şu:bu tür kitaplara yetişkin içerik uyarsının çoğunlukla konulmaması.
Bu tür kitapların genelde +18 türünde olduğunu söylememe gerek olduğunu düşünmüyorum.
Zaten bir kişinin psikolojik ve fiziksel açıdan cinsellik ile tanışması için ergenlik çağı ve sonrası daha uygun görülüyor.Çünkü erken yaşta öğrenilen cinsellik,erken ergenliğe ve hormonel bozukluklara sebep oluyor.
Ülkemizde son yıllarda yapılan araştırmalara göre özellikle kız çocuklarında ergenlik yaşı 3-4 yıl gerilemiş.
Yani sizin burada yaptığınız ufak bir hata bir insanın ömrü boyunca yaşayabileceği sorunlara sebep olabiliyor.
Siz yorumlara yazmadan ben söyleyeyim.Evet,çocuklar bu tür içerikleri televizyonda da görebiliyor fakat cinselliğin televizyon üzerinde bu platform kadar açık olmadığı da kesin bir veri.
Şimdi asıl bahsetmek istediğim ana konuya dönelim.
Bu platform üzerinde gördüğümüz gizemli adam kitapları.
Kızımızın babası oğlanın ailesini öldürür.Yıllarca içindeki intikam ateşi ilen kavrulan erkek ana karakter kız 18'li yaşlarına gelince kızı kaçırır.Kıza türlü işkenceler eder,kızı tecavüz ile tehdit eder -bazen tecavüz eder- tam öldürmesi gereken zaman yaklaşınca kıza aşık olur.Oğlanı intikam ateşi ile büyürken hergün onun ateşini harlayan bir adam vardır ve bu adam kızı öldürmeyince ona karşı çıkar.Ana karakterimiz adamı öldürür ve kız ile mutlu mesut yaşarlar.
Şimdi bu söylediklerimin yanına kıza her işkence etmeye kalktığında onu engelleyen oğlanın arkadaşlarını ve 40. bölüme kadar neden intikam almaya çalıştığını kıza anlatmayarak kızı neredeyse öldüren bir erkek karekter ekleyin.
Bol intikamlı,tecavüzlü,tehtidli ve dayaklı bu konu ile en az 10 milyon tutar kitabınız.
Konunun neresinden tutup eleştiriye başlayacağıma karar veremediğim için en başından alıyorum.
Bu kızın babası adamı öldürdü ve polis hapse atmadı mı?
Peki bu gerizekalı,beyinsiz,baş erkek karakter neden kızın babası onun ailesini öldürdüğü için kıza işkence ediyor.
Çünkü "Boboloron gonohlorono ovlotlor çokor,bozon oloyloron bodolono mosomlor cokor."
Dostlarım,Hercai'nin kitap halini buldum!
Ya Rab,sen kim olduğunu biliyorsun.Beyin ver.
Peki kıza türlü türlü işkenceler ettikten sonra kıza aşık olduğu ve ona sadece "ozor dolorom" dediği için onu affeden gurursuz olduğu kadar aptal,aptal olduğu kadar beyinsiz olan kızımıza ne demeli!
Aşk diye diye aşkı ne hale getirdiniz.
"Siz beni
İnsanlıktan,
Saffetten,
Sevdadan
Iğrendirdiniz."diyen Reşar Nuri Güntekin'in bir kere daha nasıl haklı olduğu gözler önüne seriliyor.Ne kadar aşık olursan ol.Sana böyle davranan bir insan ile mutlu mesut yaşamaya devam edebiliyorsan mazoşistsindir.
Üstelik yıllarca seni büyüten bir adamı;babası aileni öldürdüğü için kaçırdığın,işkence hatta tecavüz ettiğin ve en sonunda aşık kız için öldürmen ayrı bir saçmalık.
Tecavüz konusuna değinmek bile istemiyorum.Bir kadını "Sana tecavüz ederim." diyerek tehdit eden bir erkek karaktere yorumlarda "Ay,ne kadar da romantik!" diyen kızlarımızın da ne kadar beyinlerinin yıkandığı belli oluyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Bir Çöplük
RandomWattpad Bir çöplük! Wattpad;Mafyalar,badboy,badgirl,goodgirl,üvey abiden tutun kadına şiddet,tecavüzcü aşkı,öğretmen öğrenci ilişkileri ve daha niceleri ile dolu bir çöplük! Dikkat!İçersi biraz klişe kokuyor!