Splątane myśli - Zmiana #2

89 5 0
                                    

Nie wiem czy powinienem cokolwiek zrobić...z Inkiem...jedyne co mogę, to powkurzać T.I...

T.I PoV
O boże, ja zesnęłam na podłodze?!
Co mi było? Byłam pijana lub ućpana czy co? Zeszłam na dół, czyli codzienna rutyna. Gdy przechodziłam obok pokoju Errora (bo to jest po drodze.)usłyszałam to:
Erruś, proszę....
Przytul mnie misiek~
Chciałam podejżeć co tam się dzieje.
Wiec popatrzyłam w dziurkę od klucza, w tym pokoju akurat był duży zamek. Jak zobaczyłam co tam się dzieje......zaniemówiłam...
Error PoV
Słyszałem jakiś dziwny hałas spod drzwi, ale zignorowałem to, Ink jak zwykle mnie całował, ale mi to w sumie nie przeszkadzało, bardzo dobry w tym był, ale i tak nic do niego nie czułem.
Dobra, ja ide na śniadanie.
To pa~
Tsa...pa!
Skipppppppppppppp__:)__:)_Time.
Szkoda że niemogę modyfikować pamięci potworom, gdy tak rozkminiałem, Reaper podał już jedzenie do stołu. Ciekawe, co powie Lost, jak mu powiem że widziałem jak całuje się z Lustem, Heh...ale będą mieli buraka na ryjach, zauważyłem że T.I nie zeszła na śniadanie, poszłem ją obudzić.
T.I PoV
To był okropny widok.....przemawia przede mnie zazdrość....ech mam ochotę temu pedzlowi nogi z dupy powyrywać! Wkurza mnie! I zabiera mi Err- CO?! Co ja gadam?!
Miałam piekącą twarz, całą oblewał mój tęczowy rumieniec...
A kiedy o nim myślałam, wparował mi do pokoju Error.
T.I musimy już i-
Heheheh, co ty taka zarumieniona co?~ kto ci przypadł do gustu?~
Już mam pomysł jak go zgasić~
A może ty co?~
Chyba se żartujesz. Nieumiesz flirtować kochana~
Ty też -.-
Ta jasne, a co ty na to?
Przybliżył się zbyt mocno...
Kurwa! Spadaj!
A jak nie to co?~
Walnęłam go patelnią...

__________∴━━━✿━━━∴_________
No cześć. Jak się spało?
Ugh, ale mnie łeb boli...
Co się dzieje?
I czemu leże na twoich kolanach?!
Nie dałam rady się ruszyć...byłam
zbyt blisko....
S-so-ork-ki...
E-e-e n-no spo-oko-o
Też był mocno zarumieniony, gapiliśmy się tylko na siebie...
-E-E n-no to j-ja id-de...
P-pa...
P-pa....
Jaka głupia ja jestem! Położyłam go u mnie na kolanach, pewnie pomyślał że jestem w nim zakochana czy co!
Nieeeeee, oby nieeeeeee.....
GENO
Tak, córeczko?
Nazywał mnie tak bo tu się mną zajmował, bo jakoś Error i Cross nie dają rady, a on wszystkimi tu się zajmuje, jest taki jak matka.
Ho no tu.
Tak?
Powiedz mi co ja do jasnej cholery mam na twarzy?
To rumieniec a co?
A co to robi?
Masz to jak jesteś przy osobie którą kochasz, lub jak o niej myślisz.
Tooooo.....kto był u ciebie ostatnio?
(͡° ͜ʖ ͡°)
Geno, ty mnie kiedyś zabijesz tą miną Lenny.....
Nie, po prostu chce wiedzieć w kim się zabujałaś. (͡° ͜ʖ ͡°)
W nikim, to po prostu pewnie to przez moją dusze...
Też tak może być....
A okej......mam takie pytanko
No?
Czemu to Error lub Cross mają mnie uczyć walki, jak Error nie ma łączonej duszy?
Kiedyś miał, dopuki nie odzyskał drugiej połowy, ale to tak samo, jak kiedyś jego nauczyciel przechowywał wszystkie dusze. A teraz on je przechowuje, następcy nie można zabrać duszy, chyba że wróg. Ale tak to nie można, musi mieć ją zawsze u siebie. Przez to Error ledwie dostał to odzieciczenie... Tak to spadło by to na jego brata...

🖤🖤🖤
Jak myślicie?
Kto jest bratem Errora?

Wybaczysz mi? [Error x Reader]~ {Skończona}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz