24

554 27 1
                                    

Минаха няколко минути в които чаках Ани да слезе. Най накрая слезна и я видях, че се е облякла като мен. Само дето топа и беше бял, за разлика от моя, който беше черен. 

---

Седнахме на едно сепаре и си поръчахме всеки каквото иска да пие. А после с момичетата отидохме да танцуваме, докато момчетата седяха само.

---

Двете с Ани решихме да си тръгваме. Качихме се в колата ми и потеглих. 

След 20 минути бях в апартамента на Зейн. 

Кейт❤: Липсваш ми.

Зейн❤: Добре.

Кейт❤: Само това ли ще кажеш?

Зейн❤: Оо, извинете. Как беше чукането с Майкъл в тоалетните?

Кейт❤: За какво говориш?

Зейн❤: Наистина не мислех, че си такава..

Кейт❤: Не разбирам за какво говориш..

"Зейн❤ ви блокира"

Какво стана за бога? За какво чукане в тоалетните говори? Наистина ли мисли, че му бих изневерила? Преоблякох се и звъннах на Ани. 

По телефона

-Ало?-чух я да казва

-Става ли да дойда при теб?-попитах

-Да.-каза тя

-До 5 минути съм дошла.-казах и затворих

Взех си телефона с ключовете и слезнах. Качих се в колата и след 5 минути вече се намирах пред къщата на Зак и Ани. 

Ани ми отвори и влезнахме.

-Какво е станало?-попита

Вместо да и отговоря и дадох чата ми със Зейн. Докато го четеше очите и бяха разширени. 

-Зейн чува ли се какво говори?-попита -Ти през цялото време или танцуваше или седеше с мен на сепарето и си говореше.

-Така е..-казах

-Стой за малко.-каза тя и взе телефона си

Започна да пише и надникнах. Пишеше на Зак нещо. 

-Няма смисъл. Той ме мисли за курва..-казах и заплаках

Ани само ме прегърна.

---

След като се успокоих реших да ставам. Благодарих на Ани, че ме изслуша и се тръгнах. Влезнах в апартамента на Зейн. Не можех да стоя повече тук. Мислеше ме за курва, а ми каза, че ме обича..

От чат в любовWhere stories live. Discover now