Качихме се на частния самолет и Зейн веднага ме награби. Остави ме на леглото което беше в края на самолета и махнах сакото си. Зейн махна вратовръзката си и се приближи.
Започнахме да се целуваме като разкопчавах ризата му, а той разкопчаваше топа ми. Секунди по късно бяхме останали голи.
---
Слезнахме от самолета хванати за ръце и се качихме в колата която бяхме поръчали. Зейн потегли и скоро бяхме в къщата му. Щяхме да сме тук две седмици и после още две седмици в Париж.
Зейн отави багажа ни настрани и го погледнах с усмивка.
-Искаш ли да отидем на плажа?-попита и кимнах
-С радост.-казах и отидох до куфара ми
Извадих си банския и си го облякох:
Облякох си едни къси панталонки и сложих в плажната чанта две хавлии и слънцезащитни кремове. Сложих си слънчевите очила и погледнах Зейн който вече беше готов.
---
Настанихме се в шатрата която беше срещу плажа и седнах на леглото. Взех си телефона и писах на Ани, че сме на плажа.
След което го оставих настрани и станах. Отидох във водата при Зейн.
---
Зейн ме вдигна и ни качи в спалнята.
-Знаеш ли колко много ме влудяваш и възбуждаш с този бански?-попита с дрезгав глас и се целунахме
-Ммм, а ти знаеш ли колко много те обичам?-попитах и отново се целунахме
Зейн ме остави на спалнята и се покатери над мен. Започна да се отърква в мен и да поставя мимолетни целувки по врата.
---
Събудих се и видях, че го няма на Зейн. Станах и си облякох набързо неговата тениска. Обух си чехлите и слезнах надолу. Отидох в кухнята и видях Зейн да слага триъгълни парченца диня в една голяма чиния.
-Това за мен ли е?-попитах и грабнах едно парче от чинията
-Виждам, че си се наспала.-каза Зейн и се целунахме за кратко
-Кога успя да отидеш и купиш тази вкусна диня?-попитах с усмивка докато отхапвах
-Докато ти спеше сладко сладко.-отговори с усмивка -Ще са момичета.
-Моля?-попитах
-Двете близначета в корема ти.. ще са момичета.-каза
-Не. Ще са момчета.-казах
-И от къде си толкова сигурна?-попита ме Зейн
-Майчинска интуиция. Чакай. Ще са момче и момиче.-казах и се засмях
-Каквито и да са ще ги обичаме много.-каза Зейн
-Така е.-казах
-Хайде ела кралице моя.-каза Зейн и ме вдигна
Сгуших се в него и усетих как взима чинията с парчетата диня. След малко ме пусна на дивана и взех дистанционното за телевизора. Пуснах музика и започнах да танцувам със Зейн.
---
И така общо взето ни преминаха дните...
YOU ARE READING
От чат в любов
Romance!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Част 1 от четирилогията: От Чат В Нещо Повече Част 2 от четирилогията: Съдба Част 3 от четирилогията: Едно Начало С Чат И Един Край С Любов Част 4 от четирилогията: The last chat Кейтлин беше момиче което всеки мечтаеше. А тя? Нико...