Месец по-късно
Днес се омъжвах за Зейн. Нямах търпение да стана госпожа Малик. Гадене почти нямам вече. Преди дни бяхме със Зейн на преглед и ни казаха, че съм бременна със близнаци. Но е твърде рано да се определи какъв е пола им. Зейн много се зарадва и само ме глезеше. Но не сме се виждали от три дни заради Ани и Зак.
Идеята им е била да не сме се виждали няколко дни и чак на сватбата да сме се видяли. Зейн ми звънна няколко пъти докато беше при Зак, а Ани от друга страна щом надушеше, че говорим повече от един час ми взимаше телефона и затваряше на Зейн.
Станах и седнах на стола пред тоалетката. Ани започна да ми оправя косата, а после и грима.
След 40 минути бях напълно готова.
Обърнах се към Ани, а тя само ме гледаше и се усмихваше.
-Бременна съм с близнаци.-казах с усмивка
-Честито.-каза ми тя
На вратата се почука и влезна Найл.
Така ми се искаше сега и нашите да бяха тук.
Една самотна сълза падна от окото ми, но бързо я изтрих и замених с широка усмивка.
-Хайде да те омъжим.-каза Найл и се засмях
-По малка съм от теб и се омъжвам преди теб. Засрами се.-казах и отидохме в другата стая първо да ни снима фотографа
-Очаквай сватба през лятото.-каза Найл и ми намигна
-Познавам ли момичето което ще трябва да ти търпи лудориите през следващите години?-попитах
-Ами може да се каже.. учите в един и същ университет.-каза Найл и повдинах вежди
---
Двамата със Зейн открихме първия танц и после затанцуваха Зак и Ани.
-Обичам те госпожо Малик.-каза Зейн докато танцувахме и се гледахме в очите
-И аз те обичам господин Малик.-казах и се целунахме
След малко стана време да хвърля букета. Всички неомъжени момичета застанаха зад мен и се обърнах с гръб към тях.
Хвърлих букета и се обърнах. Букета падна и всички се отдръпнаха. Погледнах по добре и видях, че това е Сара от университета. Двамата с Найл си говориха и бяха седнали на масата при Зак и Ани. Засмях се и седнах на един стол, за да може Зейн да свали жартиера ми.
Всички неомъжени мъже се блъскаха зад нас.
-Хвърли и това с жартиера.-казах тихо и му дадох едни бебешки чорапи
Зейн кимна едва забележимо и взе бебешките чорапи. Върза ги за жартиера и ги хвърли. Обърнахме се и видяхме, че бебешките чорапи и жартиера са при Найл.
-Някой да си е изгубил бебешките чорапи?-попита и се засмяхме всички
---
Стана време да тръгваме за самолета и отидох да се преоблека.
Преоблякох се ето така:
Щяхме да отидем в Калифорния, а после и в Париж. Махнах си коронката и щипката с която Ани беше захванала няколко кичура.
Излезнах и хванах Зейн под ръка и излезнахме, а след нас и останалите. Качихме се в колата и Зейн потегли.
-Готова ли си за медения месец?-попита Зейн с усмивка
-По готова не съм била.-засмях се
Зейн пусна музика и започнахме да пеем.
---
-Обичам те!-каза Зейн
-Обичам те!-отвърнах и се целунахме
А след това потеглихме към частния самолет.
YOU ARE READING
От чат в любов
Romance!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Част 1 от четирилогията: От Чат В Нещо Повече Част 2 от четирилогията: Съдба Част 3 от четирилогията: Едно Начало С Чат И Един Край С Любов Част 4 от четирилогията: The last chat Кейтлин беше момиче което всеки мечтаеше. А тя? Нико...