Multimedia; Batıray ve Dilay (temsili)
Bölüm şarkıları;
Rafet El Roman ft. Sinem - Seni Seviyorum
Ember Island- Creep (Dans ederken dinledikleri şarkı.)
19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu, Kadir Gecemiz mübarek olsun.
Keyifli okumalar. 💛
Hayatta her zaman benzer olayları yaşayabiliriz ama tepkilerimiz değişir. Aynı olaylara farklı yaklaştıkça yeni dersler çıkarırız. Bazen kendimize ters davranır insanları şaşırtır, bazen de bizden tam beklenen hareketleri yapıp insanları haklı çıkarırız.
Gülce ile olan konuşmamdan sonra ben bile kendime şaşırmış ve Gülce'nin dediği gibi sakin kalmıştım. Çünkü korkuyordum. Batıray'ın istemediğim bir şeyi yapmasından deli gibi korkuyordum. Hayatta en çok güvendiğiniz insanlardan yediğiniz kazıklar sayesinde artık birisine güvenip gözlerinizi bile kapatamayacak duruma geldiğiniz zaman birini hayatınıza almak çok daha zor oluyordu. Hele de böyle bir hayatınız varken.
"Neyin var senin?"
Batıray'ın sorduğu soru ile başımı hızla havaya kaldırıp ona baktım. Gözlerini dikmiş dikkatle bana bakıyordu.
"Şimdi ne olacak Batıray? Ne yapmayı düşünüyorsun? Tamam beni çekip aldın annemden ama bu onları durdurmaz," dedim sakince. Ama kendimi hiç sakin hissetmiyordum.
"Bu da nereden çıktı şimdi?" Diye sordu Batıray. Kaşları anında çatılmış ve gerilmişti.
İlk baş 'hiç' diyerek geçiştirmeyi düşünsemde sonradan vazgeçerek ona Gülce ile yaptığım konuşmayı anlattım. Batıray sabırla dinleyip ben konuşmamı bitirince tamamen bana doğru döndü ve eliyle yüzüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Sen bunları düşünme güzelim. Biz bir şekilde halledeceğiz," dediğinde gözlerimi devirdim.
"Batıray olayın ana kahramanı benim nasıl düşünmeyeyim? Bir kenara geçip sizin benim yüzümden bir şeyler kaybetmenizi izleyemem!"
"Evet izleyebilirsin ayrıca emin ol bu sefer kaybeden biz olmayacağız," dedi Batıray kendinen emin bir şekilde.
"Ben buna değmem Batıray. Gerçekten kendi başımın çaresine bakabilirim. Onların benim yüzümden sizin başınıza dert olmalarını istemiyorum," dedim kararlı bir şekilde gözlerine bakarken.
"Gerçekten saçmalıyorsun Dilay. Olay sen değilsin. Hiçbir zaman değildin. Annenler seni hep kullanmaya çalıştılar. Şimdide tek amaçları bu."
Batıray'ın gerçekleri yüzüme vurduğu zaman sinirle ona baksamda diyecek bir şey bulamadım. Haklıydı ben ailem için hiçbir zaman önemli olmamıştım. Anne ve babama olan güvenimi yedi yaşında kaybetmiştim. Herkesin kahramanları olan anne ve babaları benim için sadece korkunç birer canavar olup çıkmışlardı.
"Yanlış anlama amacım seni üzmek değil güzelim," dedi Batıray bana biraz daha yaklaştı ve elinin tersi ile yanağımı okşayarak konuşmaya devam etti. "Ben sadece saçma düşüncelere kapılıp benden uzaklaşmanı istemiyorum. Çünkü biz ayrı kalsak bile kimseye bir faydası olmayacak bunun."
Batıray'ı sadece başımla onaylayıp derin bir nefes aldım. Bugünden beri dışarda kar yağıyordu. Eylül ayının sonlarında olmamıza rağmen hava çok soğuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunayın Işığı
RomanceHer insanın içinde iyilik ve kötülük vardır. İnsanlar ya iyiyi seçerler ya da kötüyü. Arafta kalan olsa da bu çok azdır. Batıray zamanında yaşadığı şeylere dayanarak kendini korumak adına kötüyü seçmiş genç bir adam. Yaşına rağmen kendini işine ada...