Večer jsem zasedla k počítači. Připojila jsem se na bráchy účet.
Zavi94 se připojil..
Kauly: Kde jsi včera byl? Čekali jsme na tebe.
Zavi94: Měl jsem doma přítelkyni, tak nebyl moc vhodný čas na hraní.
Kauly: Přítelkyni, nebo přítelele?
Zavi94: Nevím o čem to mluvíš..
Kauly: Včera mi jedna dívka, vtloukla nápad, že třeba ani kluk nejsi.
Zavi94: Jsi vadnej? Si jako myslíš, že by tuhle hru nějaká holka pařila tak dobře? :D
Kauly: Nikdy nevíš..
Kauly: Proč třeba jen píšeš a nekomunikukeš s náma přes mikrofon?
Kauly: Až si mikrofon zapneš, budu ti věřit.
Zavi94: Není snad jedno kdo jsem?
Kauly: Je, ale já bych to rád věděl.
Kauly: Takže?
Zavi94 se odpojil..
,,Jak to že nehraješ?" Zeptala se Denča, když jsem došla do obýváku a posadila se na gauč vedle ní.
,,Nějak se mi nechce," zamumlala jsem a zadívala se na televize.
,,Adélo, celý den jsi nemluvila o ničem jiném, než o tom, že celý večer propaříš," usmála se Denča. ,,Takže mi prosím laskavě nelži."
,,Kauly už ví, že nejsem kluk. A hrozně moc chce vědět kdo jsem," zamumlala jsem.
,,Čas na to začít hrát přes svůj účet," usmála se a výtězně si tleskla.
,,Svůj účet neodhalím, prostě si zapnu mikrák a budu se s nima bavit," zamumlala jsem. ,,Třeba takhle," naznala jsem a z pusy mi vyletěl tak hluboký hlas, že se Denča málem udusila vínem, které zrovna pila.
,,Ty jsi pitomá," zamumlala. ,,Ale kdyby náhodou jsi nad tím přemýšlela, jsem zvědavá jak dlouho to vydržíš," usmála se.
,,Neboj nějak to zvládnu," zamumlala jsem a otočila se k notebooku, kde zrovna začla vyřvávat skypová melodie.
Denča se k němu hned vydala, přečetla si něco na monitoru a pak se ke mně otočila.
,,Adélo, oni zase volají," vyjekla.
,,Tak to zvedni, alespoň si pokecáme," usmála jsem se a Denča tak učinila.
,,Nazdár holky," usmál se na nás Laukyč.
,,Ahoj," zamumlali jsme.
,,Jak to, že nepaříte?" Zajímala se Denča.
,,Víš Kauly, dost naštval našeho společníka," zasmál se Kuba a já vyvalila oči.
,,Nenaštval, ať ta holka nedělá krávu a prostě se přizná," objevil se vedle něj z ničeho nic Kauly s úsměvem od ucha k uchu.
,,Jak zajímavé," protočila jsem oči.
,,Něco se Vám nelíbí slečno?" Zeptal se Kauly.
,,Jo přesně, místo videoher by jste si mohli někdy přečíst třeba knihu, nebo udělat něco jiného, než pořád jen sedět u počítače," zamumlala jsem.
,,Hele jsme skoro profi sportovci," zasmál se Kauly. ,,Děláme pořád zajímavé věci a proto si občas posedíme u počítače."
,,Dobře," nenamítala jsem nic, ale za svým názorem jsem si stála. ,,No nic já jdu spát, užijte si pokec," zamumlala jsem a zalezla do svého pokoje.
Tam jsem projela všechni Kaulyho příspěvky, některé osrdíčkovala a nakonec šla spát.
ČTEŠ
Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]
FanfictionJestli tě zajímá tento příběh, určitě čti..