,,Áďo, že si děláš srandu," vyjekla Denča, když jsem jí všechno převyprávěla.
,,Ne myslím to smrtelně vážně Deni," usmála jsem a zvedla do vzduchu dva prsty.
,,To je neskutečný, všem jim to natřeš," zasmála se.
,,Nevím, uvidíme, ale doufám, že vše půjde podle plánů, protože jinak to můžu jít zabalit rovnou," zamumlala jsem.
,,Jak to myslíš?" Nechápala má společnice.
,,Tak jak jsem to řekla," pokrčila jsem rameny. ,,Jestli mě Kauly pozná, bude okolo toho akorát haló a to já nechci."
,,To chápu," přitakala mi a zkontrolovala čas. ,,Asi bys měla pomalu vyrazit do práce a já do školy," usmála se.
,,Svezu tě, mám to po cestě," nabídla jsem ji a ona s úsměvem přikývla.
xxx
V práci jsem měla celodenní směnu a už v půlce dne jsem byla naprosto vyčerpaná. Možná proto jsem využila chvilky, kdy v kavárně nikdo nebyl a místo uklizení jsem si dala voraz.
,,Mohla bych poprosit dva zelené čaje?" Přišla na bar nějaká dívka s milím úsměvem.
,,Jistě, běžte se posadit a hned vám to donesu," odpověděla jsem.
,,Dobře," zamumlala a odešla se posadit ke svému společníkovi.
Já jim udělala čaje a pak jim ho odnesla ke stolu. Když jsme však viděla společníka té dívky, rozklepali se mi ruce a půlku čaje z jednoho šálku jsem vylila.
,,Moc se omlouvám, hned Vám donesu novej," zamumlala jsem nervózně a Kauly se na mě podíval.
,,V pořádku, vydržím Áďo," usmál se a projistotu mě šel doprovodit k baru aby se to neopakovalo.
,,Neměl bys tu být semnou, měl by jsi se radši věnovat společnici," pronesla jsem s trochou sarkasmu.
,,Není to tak jak to vypadá," začal oponovat.
,,Nic mezi sebou nemáme, takže mi to může být jedno," zamumlala jsem a podala mu nový šálek čaje, který si i sám odnesl.
xxx
Těsně před koncem se objevila v kavárně i Denča. Už jsem měla všechno uklizené a tak se posadila na bar.
,,Chceš latté sebou?" Zeptala jsem se jí, protože jsem chtěla umít kávovar.
,,Jo a ty si taky udělej, máš mi co vysvětlovat," zamumlala.
,,Provedle jsem něco?" Nechápala jsem..
,,Ne, ale vím, že tu byl dneska Kauly a tak by mě zajímalo, jak to všechno probíhalo," řekla nadšneně.
,,Hele tak na to je latte moc slabí," pronesla jsem do vzduchu a Denča se pousmála.
,,Dobře, tak to tu dokliď a zajedeme do krámu, koupit alkohol, pak ti to možná půjde i lépe," zahlásila a o deset minut později už jsme opustili kavárnu a udělali si skvělí dámský večer.
ČTEŠ
Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]
FanfictionJestli tě zajímá tento příběh, určitě čti..