Zrovna jsme vyšli z brány se psem na vodítku, když okolo nás, procházeli kluci.
,,Hele Kauly," zamumlal Laukyč a pomalu se vydali k nám.
Já na to jen zírala, nemohla jsem se pohnout a naprosto jsem stuhla. Bonnie se mi vytrhla z ruky a rozeběhla se za Nečim.
,,Bonnie, ke mně," zavelela jsem, ale ona se od něj ani nehla.
,,Mám takový pocit, že Praha je odtud trochu z ruky," zasmál se Kauly.
,,Mám tady rodiče, ale odjeli na dovolenou. O toho psa se přeci někdo musí postarat a je zvyklá být na zahradě, tak je pro mě lepší být tady, než v bytě v Praze," zadrmolila jsem.
,,A budeš psa hlídat i večer?" Zajímal se Kauly.
Podívala se jsem se na Denču, která nás pozorovala a culila se.
,,Myslím, že večer to tu sama zvládne," zamumlala jsem a Kauly se pousmál.
,,Pořádáme u Nečiho menší párty, rád bych tě tam viděl," usmál se a pak se zarazil. ,,Tedy vás obě."
,,Moc rádi, dorazíme," chopila se slova Denča. ,,Ale když dovolíte teď musíme jít vyvenčit psa," řekla a odtáhla Bonnie od Nečiho.
,,Dobře," kývl hlavou Kauly. ,,Napíšu ti do zprávy adresu," usmál se.
,,Jasný," zamumlala jsem a doběhla Denču, která se když jsme byli dostatečně daleko, naprosto rozesmála.
xxx
,,Už ti poslal tu adresu?" Zajímala se Denča, když jsme došli po dvouch hodinách domu.
,,Nemyslím si, že něco pošle," zamumlala jsem.
,,Hele Áďo, byl z tebe úplně nervózní," usmála se.
,,Možná jo, ale přes tu mou nervozitu to nebylo vidět," zasmála jsem se.
,,Ty jsi pitomá," zamumlala a posadila se na gauč k televizi.
MartinKaut6161: Zasílám tu adresu, aby jste trefily a opravdu doražte..
Proste_ada98: Děkujeme a pokusíme se.
MartinKaut6161: Musíte dorazit, jinak to tu bude jak v nějakým gay baru :D
Proste_ada98: Myslala jsem, že vy jste zvyklí na všechno..
MartinKaut6161: Možná ano, ale vaše společnost vy opravdu pomohla..
Zobrazeno
,,Mám tu adresu," zařvala jsem.
,,Říkala jsem, že to pošle," zasmála se Denča a vypla televizi.
,,Vyrážíme hned?" Zeptala jsem se jí se smíchem.
,,Blázníš? Nejprve se musíme upravit," zamumlala a vyběhla do pokoje pro hosty.
xxx
,,Není to moc?" Zeptala jsem se Denči.
,,Áďo v pohodě, máš na sobě nejméně 4.vrstvy," zamumlala.
,,Ano, protože mě 4.vrstvy zachránili při hře ,,pravda nebo úkol,," zasmála jsem se.
,,A jo," zamumlala a zase zmizela. Po chvilce už přišla o něco více oblečená.
,,Takže už můžem?" Zajímala jsem se.
,,Jo vyražíme," řekla má kamarádka a po chvilce jsme procházeli večerní ulice Žďáru.
ČTEŠ
Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]
FanfictionJestli tě zajímá tento příběh, určitě čti..