XXVIII.

698 32 1
                                    

Kauly: Chtěl bych tě hrozně moc poznat. Ani nevíš jak moc. Hrozně jsi se mi dostala do hlavy, slečno neznámá a já už prostě dál nemůžu.

Zavi94: To je sice hezké Kauly, ale nejsem si jistá zda já chci vidět tebe.

Kauly: Píšeme si spolu už 14.dní. Musíme se vidět, nejde o to aby toto všechno skončilo v zapomnění.

Zavi94: Kdybych tě neznala, řekla bych, že semnou flirtuješ. :D

Kauly: Třeba jo..

Zavi94: Měl by jsi si uvědomit, že más přítelkyni, kterou moc miluješ.

Kauly: Jo Áďa je skvělá, ale nemáme skoro nic společného. Nemá na mě skoro vůbec čas a když čas má tak málo kdy na mě. Už ani sama od sebe nenapíše. Tak proč bych se měl snažit já?

Seděla jsem a opařeně koukala na obrazovku. Vážně všechno otočil proti mně?

Jak mohl?

Já se mu otevřela, svěřila jsem mu toho tolik a on toto? Takovou kudlu do zad?

Čekala jsem všechno, jenom né toto.

Chtělo se mi brečet, ale nakonec jsem se překonala a uz chystala odpověď.

Kauly: Opravdu tě chci moc vidět slečno neznámá. Když tenti vztah ukončim bude tam nějaká možnost?

Zavi94: Nedělej to.

Zavi94: Mohl by jsi toho později litovat. Nemusela bych třeba splnit tvá očekávání a zahodil by jsi vztah, kvůli něčemu co by nemuselo vyjít.

Kauly: Hele za ten risk to stojí :)

Teprve až teď jsem byla na dně, chtěl se smenou rozejít.

Proč?

Co mu ve vztahu semnou chybělo?

,,Prosím," zamumlala jsem do mobilu.

,,Ahoj Áďo, mohli by jsme se tak za půl hodiny vidět?" Zeptal se Kauly.

,,Asi jo," usmála jsem se. ,,Kde?" Zeptala jsem se ho.

,,V kavárně kde pracuješ? Tam to bude nejlepší," řekl.

,,Jo dobře, moc se těším,miluju tě," řekla jsem.

,,Jo, já taky a i já tebe," zamumalal a rychle zavěsil.

xxx

Měla jsem pět minut zpoždění, ale když jsem dorazila do kavárny, Kauly tam už seděl. U našeho oblíbeného stolu, kde jsme si vždy skvěle pokecali a teď tu to chce ukončit.

,,Dáš si něco?" Zeptal se, když ně uviděl. Ani mě neobjal.

,,Asi jenom vodu," řekla jsem a Kauly jí šel objednat.

Pak se vrátil a koukal na mě, asi hledal správná slova.

,,Áďo, mám tě optavdu moc rád. Né rád já tě miluju," začal.

,,Ale?" Pokračovala jsem.

,,Ale zamiloval jsem se do nikoho jiného," řekl

Rozbrečela jsem se. Věděla jsem, že to přijde, ale čekala jsem, že až mě uvidi, tak se mu objeví naše společné chvíle a na něco takového nepomyslí. Stejně jako já.

Nejvíc mě asi mrzelo, že lhal a pak také to, že se zamiloval do mé počitačové verze více než do té skutečné.

Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]Kde žijí příběhy. Začni objevovat