Seděla jsem na svém oblíbeném kopcu a čekala na východ slunce, který měl přijít každou chvílí.
,,Věděl jsem, že budeš tady," ozvalo se za mnou a já se s leknutím otočila.
,,Sleduješ mě?" Zeptala jsem se ho a zabodla své oči do jeho.
,,Možná," usmál se a posadil se vedle mně. ,,Byl jsem u tebe a když nikdo neotevíral usoudil jsem, že budeš tady."
,,No dobrá," zamumlala jsem a otočila pozornost zpět k městu.
Po chvilce začalo vycházet slunce. Objal mě okolo ramen a já si hlavu opřela o jeho rameno.
Nic jsme neříkali, jenom jsme koukali na tu krásu, která byla před náma a užívali si to. Když bylo slunce dostatečně vysoko, tak jsme se na sebe konečně podívali.
,,V kolik odjíždíte?" Zeptal se mně a přitáhl si mě blíže k sobě.
,,Ještě nevím, proč?" Zajímala jsem se.
,,Jen tak," usmál se. ,,Chci vědět kolik času s tebou budu moc ještě strávit," usmál se.
,,Věř tomu, že ještě hodně, ale né tady," zamumlala jsem a on se pousmál.
,,Přirostla jsi mi k srdci Áďo, ani nevíš jak moc," řekl a podíval se mi di očí.
Dlouze mě políbil a když se odtáhl opřel si čelo o to mé. Palcem mi mnul tvář a zubil se jak idiot. I tak jsem, ale cítila, že ho miluju.
,,Budu muset jít Kauly," usmála jsem se. ,,Doprovodíš mě?" Zeptala jsem se ho.
,,Moc rád," usmál se a ruku v ruce jsme se vydali k domu.
Celou cestu jsme si povídali. Dokonce jsme se bavili i o ex partnerech. Docela drsný, co si Kauly zažil. Milovala jsem ho o to více.
,,Budeš mi chybět Áďo," zamumlal, když jsme stáli před domem.
,,Brzy se uvidíme," řekla jsem a dlouze ho objala.
Přitiskl mě k sobě opravdu pevně a znova mě políbil. Jako by ten polibek měl být poslední a možná že i byl. Nebo nebyl, ale byl to poslední polibek z lásky, kterou ke mně choval.
,,Miluju tě," zamumlala jsem a pomalu se od něj vzdalovala.
,,Já tebe taky," řekl a pomalu odešel.
xxx
Na mém profilu najdete novou povídku s Pavlem Francouzem a Martinem Kautem..
ČTEŠ
Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]
FanficJestli tě zajímá tento příběh, určitě čti..