,,Je libo výlet po Praze?" Zasmál se Kauly.
,,Myslíš, že už jsem Prahu neprošla? A hlavně za chvíli jdu do práce," usmála jsem se.
,,A v kolik končíš?" Zajímal se.
,,Ve čtyři," zamumlala jsem a on se usmál.
,,Tak to je super," tleskl si rumama. ,,Vyzvedneme tě a půjdeme na Petřín, vsadím se, že Petřín při západu slunce jsi ještě s milovanou osobou neviděla," usmál se.
,,Jak si tím můžeš být tak jistej?" Zvedla jsem obočí a lehkce se k němu naklonila.
,,Protože jsme tam nebyli spolu," uculil se a tím si ode mně vysloužil polibek.
Uměl být opravdu romantickej. Vážně jsem ho milovala.
,,To je přesvědčující, tak ve čtyři," řekla jsem a opustila jsem byt.
xxx
V kavárně to uteklo docela rychle. Kauly s Denčou a Laukyčem přišli před ctvrtou.
,,Aďo, to je Martin Kaut," vyjekla moje spupracovnice.
,,No a co?" Usmála jsem se.
,,Prý nikoho nemá, můžu ho jít obsloužit?" Zajímala se.
,,Klidně jdi Radko," povolila jsem jí a ona se vydala ke stolu kde seděli.
,,Prý si nic nedá na někoho jen čekají," řekla.
,,Jsou čtyři, jdu se převléknout, " oznámila jsem jí a strhla ze sebe zástěru.
Šla jsem se do satny převléknout a pak se vydala ke stolu.
,,No konečně," zamumlal Lukyč se smíchem.
,,Nech si ty kecy," naznala jsem a společně jsme kavárnu opustili. Radky pohled byl neskutečný.
xxx
,,To je kopec jako kráva," zaklela jsem, když jsme nebyli ani v půlce.
,,No, no nemel a pojď," napomenula mě Denča a já nad tím protočila jen oči.
,,Jsem od osmi na nohou a skoro jsem se v kavárně nezastavila," upozornila jsem jí se smíchem.
Na Petřín jsme došli lehce před šestou.
,,Kdy to slunce zachází?" Zeptala se Denča a Kauly to začal hledat.
,,V půl 9," zazubil se a já ho propálila pohledem.
,,Tak se tu pak sejdeme?" Zeptal se Laukyn.
,,Asi jo," zamumlal Kauly a každý jsme se rozešli svou cestou.
S Kaulym jsme se procházeli. Bylo to neskutečné. Byli jsme jak dvojčata, kteří se doplňovali.
,,Takže jak je to stím CSkem?" Zajímal se.
,,Říkala jsem ti to," zamumlala jsem.
,,Nevěřím ti," usmál se. ,,U Nečiho doma jsi to hrála dost dobře."
,,To je sice možné, ale není to tak," zasmála jsem se a on mě dlouze políbil.
xxx
V půl deváté jsem viděla ten nejúžasnější západ slunce nad Prahou. Byla jsem opřená o Kaulyho, který mě ze zadu objímal.
,,Tak co, byl to ten nejlepší západ slunce?" Zeptal se mě, když jsme se ocitli ve tmě.
,,Somozřejmě," usmála jsem se a dlouze ho políbila.
,,Nechte toho hrdličky, jdeme domu," řekla Denča a zahihňala se.
Byli s Laukyčem naprosto stejný. Uměli zkazit každou romantickou chvilku. Už chápu proč si tak rozumněli.
ČTEŠ
Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]
FanfictionJestli tě zajímá tento příběh, určitě čti..