XV.

912 36 0
                                    

,,Dneska večer párty?" Zeptal se Kauly s mírným úsměvem na tváři.

,,Poslední," zamumlala jsem a Kauly vyvalil oči.

,,Jak to?" Zajímal se.

,,Tedy jako tady ve Žďáru, zítra se vracejí naši a my s Denčou jedeme zpět do Prahy," vysvětlila jsem a Kauly se pousmál.

,,Tak proto, mi dal dneska Laukyč košem. Chtěl si užít poslední den s Denčou," zasmál se a ještě více se rozvalil na gauči.

,,Hlavně aby jí nezlomil srdce," pronesla jsem a Kauly nad tím zakroutil jen hlavou.

,,Nikdy jsem ho neviděl tak zblázněného. Má ji opravdu rád a myslím, že se jí jen tak nevzdá," řekl.

,,To doufám, protože pak by měl co dočinění semnou," odpověděla jsem a Kauly se začal smát. ,,Něco k smíchu?" Zajímala jsem se a ruce jsem si skřížila na prsou.

,,Ne, jen už vidím jak dáváš mu dáváš ty něžné rány," říkal skrz smích.

,,Hele moc věcí o mně nevíš Kauly," řekla jsem a posadila se vedle něj.

,,Jako co třeba?" Zajímal se a objal mě kolem pasu.

,,Třeba to, že CS:GO hraješ celou dobu semnou, já jsem Zavi94," pomyslela jsem si, ale hned jsem to zahnala.

,,Třeba to, že jsem dělala 4.roky box," usmála jsem se.

,,Vážně?" Nevěřil a tak jsem v mobilu začala lovit fotky, které jsem mu následně ukázala. ,,Ty vole," vylítlo mu z pusy a já se usmála.

,,Možná vypadám jako slabá kořist, ale nejsem."

,,Však já vím, jsi ta nejsilnějši holka, kterou jsem kdy poznal," zašeptal mi do ucha a políbil mě na tvář.

Pak jsme jen leželi na gauči a koukali na televizi. No koukali. Spíše jsme vše komentovali, protože ten pořad o vaření byl opravdu strašnej a tak jsme si to museli spetřit.

,,Hele asi by jsme už měli jít," usmál se Kauly, když už mu po páté zazvonil telefon.

,,Nejsem připravená," zasmála jsem se.

,,Tak se jdi dopokoje převléct a já počkám," řekl a lehce mě popohnal.

xxx

,,No konečně," hvízdl Neči, když otevřel dveře. ,,Už jsem se bál, že nedorazíte."

,,To by jsme ti neudělali brácha," zamumlal Kauly a plácl si sním.

Opravdu byli jak bráchové. Nejprve hráli spolu hokej ve Žďáru. Pak spolu odehráli dvě Juniorské mistrovství a nakonec se rozdělili. I tak, ale byli nerozluční. Nechápala jsem to.

,,Ahoj Kauly," přiběhla k němu nějaká holka a políbila ho na tvář.

Vážně?

Kauly jí také objal a pak s ni zmizel v obýváku. Já jsem se mezitím snažila najít Denču s Kubou. Byli u Nečiho v pokoji.

,,Kde máš Kaulyho?" Zeptal se mně Kuba.

,,Dole s nějakou holkou, zůstala jsem na ocet," usmála jsem se a posadila se vedle něj.

,,Chceš si zahrát?" Zajímal se.

,,Ráda," zamumlala jsem a tak mi uvolnil místo, abych mohla pokračovat.

,,Jak to děláš?" Zakroutil nad tím Kuba hlavou.

,,Hele těžko říct, já to sama nevím," zamumlala jsem.

,,Má to v rukách," zasmál se ode dveří Kauly.

,,Možná," pokrčila jsem rameny a šla ho políbit.

,,Zdejchneme se?" Zašeptal mi do ucha, když jsem se od něj odtáhla.

,,Moc ráda," usmála jsem se. Ruku v ruce jsme opustili pokoj a nakonec i barák.

Procházeli jsme se večerním Ždárem a rozdělili jsme se lehce před půlnocí dlouhým polibkem.

Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]Kde žijí příběhy. Začni objevovat