IX.

1K 40 2
                                    

Ráno mě probudily paprsky slunce, které pronikali střešním oknem do pokoje. Chtěla jsem se otočit na bok a přikrejt si hlavu peřinou, ale bohužel jsem do něčeho drcla.

,,Au," ozvalo se zamumlání a tak jsem otevřela oči. Otevřela jsem oči jen proto aby jsem se podívala do těch studánkových, které se vpíjeli do mích.

,,P-promiň," zamumlala jsem.

,,Neomlouvej se a radši se přitul," usmál se a tak jsem tak udělala. Díky bohu jsem znova usla.

Po druhé už jsem se probudila sama, nikdo vedle mně neležel, byla jsem v pokoji úplně sama. Dokonce jsem si chvíli myslela, že se mi to jen zdálo. Nakonec se, ale otevřeli dveře a v nich se objevil Kauly s tácem v ruce.

,,Nevěděl jsem co si dáš a tak jsem ti udělal míchaná vajíčka," zamumlal a nervózně se usmál.

,,Ty jsou na kocovinu nejlepší," usmála jsem se a vytrhla mu tác z ruky.

Když jsem dojedla, sezbírala jsem oblečení z podlahy a narvala ho do batohu. Zaklepala jsem na pokoj Denči a otevřela, ale byl prázdný.

,,Šla s Laukyčem na procházku nebo co," zamumlal Kauly. ,,Do večera ji prej nemáš čekat," dodal.

,,Tak to je skvělé," protočila jsem oči a seběhla schody do patra.

,,Když vydržíš chvíli doprovodím tě," řekl Kauly.

,,Nechci tě nějak obtěžovat," zamumlala jsem.

,,Kdyby mě to obtěžovalo, nenabídnu to," zasmál se.

,,Dobře Kauly," usmála jsem se a počkala dokud se znova neobjeví.

xxx

Po půl hodině jsme stáli u mně před domem.

,,Nechceš vzít psa na procházku?" Navrhl.

,,Hele Kauly to opravdu nemusíš," řekla jsem.

,,Hele Áďo, už od prvního videohovoru tě chci lépe poznat, tak mi dej tu šanci prosím těď," usmál se.

,,No dobrá," svolila jsem a po chvilce jsme vyráželi na místní kopec, kde jsem to jako malá měla nejradši.

xxx

Jak se vám tenhle příběh zatím líbí?

Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]Kde žijí příběhy. Začni objevovat