,,Hele spustili jste s Kaulym docela humbuk co?" Zasmála se Denča, jen co jste otevřela dveře od domu.
,,Hele ani mi o tom nemluv holka," usmála jsem se a běžela se k sobě do pokoje převléct.
,,Ale Kauly prý někam zmizel," zařvala Denča. ,,Kuba ho měl odvézt domů, ale všude ho hledal a nikde ho nemohl najít."
,,Nedivím se, byl totiž semnou" zasmála jsem se a konečně vylezla z pokoje.
,,Tak to mě zajímá," usmála se Denča a násilím mě dotáhla do obýváku.
Ztlumila televizi, nalila nám vínko a já se pustila do vyprávění. Trvalo to opravdu dlouho, protože mi Denča pořád skákala do řeči.
,,No a jak to dopadlo?" Zařvala asi po dvou hodinách, kdy byla úplně na mol.
,,Hele líbali jsme se," řekla jsem a ona nadšeně vypískla.
,,To jsi mi, ale měla říct hned na začátku," zamumlala.
,,Myslela jsem, že to nejlepší má být až nakonec," pokrčila jsem rameny a ona se zasmála.
,,To jo, ale i tak, jsem hrozně ráda, že naše čtyřka bude zase pohromadě," zazubila se.
,,Hele moc nepředbíhej," usmála jsem se.
,,Ale přemýšlej o tom, bylo by to opravdu super," mrkla na mě a odešla.
,,Neboj nad ničím jiným za poslední 4.hodiny nepřemýšlím," zařvala jsem za ní, ale už mi neodpověděla.
Neřešila jsem to, místo toho jsem si dolila zbytek vína a v klidu jen za zvuku televize, ho vypila. Pak jsem si hodila rychlou sprchu a zavřela jsem se ve svém pokoji.
Kauly: Krásný večer, přeji.
Já: Vám taky, za co vděčím tak pozdní zprávě?
Kauly: Jen bych Vám chtěl sdělit, že mi moc chybíte a že jste mi chyběla celou tu dobu.
Já: Vy mně taky.
Kauly: Myslím si, že tohoto už bylo dost. Nechtěla by jste si zahrát CS:GO?
Já: Moc ráda
Kauly: A myslíte, že by jste mi mohla dát pravý profil? Chtěl bych hrát se svou skutečnou přítelkyní a né s náhraškou.
Já: To zní fajn.
Kauly: Miluju tě Áďo a nikdy to nebude jinak..
Já: To si povíme až tě porazím :D
Tímto naše konverzace skončila. Propařili jsme spolu celou noc a byl to opravdu skvělí pocit.
Ještě lepší pocit, ale byl, když mě v půl třetí ráno probudil mobil.
,,Co se děje?" Zamumlala jsem.
,,Mohla by jsi mi otevřít? Vezu snídani," zamumlal Kauly.
,,Teď v půl třetí ráno?" Zašeptala jsem, ale i tak jsem se plížila bytem abych neprobudila Denču.
,,Chtěl jsem jen dohnat, to co jsme za tu dobu vynechali," usmál se, když jsem otevřela dveře a dlouze mě políbil.
ČTEŠ
Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]
FanfictionJestli tě zajímá tento příběh, určitě čti..