XXXI.

707 31 0
                                    

,,Deni?" Zamumlala jsem ubrečeně do telefonu, když ho má kamarádka konečně zvedla.

,,Áďo, ty jsi brečela? Co se stalo?" Zajímala se hned.

,,Ne, nebrečela, ale viděla jsem dnes Kaulyho a nějak mě to vzalo, potřebuji s někym pokecat a přijít na jiné myšlenky," řekla jsem a znova se rozbrečela. ,,Ale jestli ruším nějak to zvládnu."

,,Neblázni Áďo, ty nikdy nerušíš. Kde jsi Kaulyho viděla? Co ti řekl?" Házela jednu otázku za druhou.

Já ji to všechno řekla, každý detail. Denča mě nepřerušovala a poslouchala nebo jsem v to alespoň doufala. Když jsem příběh konečně dokončila čekala jsem na Denči verdikt.

,,Je to debil," pronesla jen a já se pousmála, konečně.

Bylo opravdu fascinující jak Denča dokázala cokoliv spojit do jedné věty a vždy to bylo naprosto správné.

,,Možná máš pravdu," zamumlala jsem po dlouhé odmlce.

,,Mám Kaulyho ráda, ale toto přehnal Áďo, opravdu. Musíš na něj přestat myslet a vzdát se ho. Jako Áďa a dokonce i jako Zavi94," naznala.

,,To myslíš vážně?" Zařvala jsem, protože jsem doufala, že si dělá srandu.

,,Jo, takhle se pořád budeš vracet k tomu co bylo a s tvojí psychikou by to jen zamávalo. To už nemůžeme dopustit, však to víš," upozornila mě.

,,Máš pravdu," přiznala jsem a s rozloučením zavěsila.

xxx

Dala jsem si sice slib, že Kaulymu nenapíšu, ale touha číst jeho slova byla silnější.

Proto jsem se večer přihlásila na bráchův účet a napsala mu.

Zavi94: Zdravíčko, nedáme jednu rychlou hru?

Kauly: Dneska nemám náladu promiň.

Zavi94: V pohodě, děje nebo stalo se něco?

Kauly: Ne jen jsem si dneska chtěl promluvit s Áďou, ale nějak to nevyšlo. Zachoval jsem se vůči ní jak naprostý idiot.

Zavi94: Však se z toho oklepe.

Kauly: Doufám, protože život bez ní není ten správný.

Uvědomil se to docela brzo.

Nebo pozdě?

Nevěděla jsem to.

Jediný co bylo důležitý bylo to, že mě nechtěl úplně vymazat a že pobláznění internetovou holkou bylo chvilkové.

Ale co kdyby to přišlo znovu?

A už bych to nebyla já?

Rozdejchala bych to?

S plnou hlavou otázek, jsem usla a doufala, že se probudím do nového dne s novýma odpověďma.

Ohledně mně a hlavně ohledně Kaulyho.

Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]Kde žijí příběhy. Začni objevovat