,,Hele Kuba s Martinem, zase dělají živé vysílání, mrkneme se?" Vyjekla Denča po páté skleničce vína.
,,Asi to není ten nejlepší nápad," zamumlala jsem.
,,Ale notak Áďo, bude to jako za starých časů," řekla a lehce se zahihňala.
Nevěřila jsem tomu.
Přeci jen už nic nebylo jako dříve.
Dříve jsme byli prostě dvě puberťačky, které na to koukali jen proto aby jednoho z nich dostali. A pak se to pomalu začalo stávat realitou. Denča s Laukyčem teď mají perfektní vztah, zatímco mně ten druhý prevít zlomil srdce.
,,Nebude," oponovala jsem.
,,Nebuď taková a alespoň to zkus," usmála se a já nakonec přikývla.
Vydržela jsen to docela dlouho. Více než dlouho. Bylo to neskutečné. Tolik starých vzpomínek co se vracelo a když Kuba s Martinem říkali všechny zážitky dorazilo mě to. Zvedla jsem se z gauče, aby si Denča nevšimla mích slz.
,,Kam jdeš?" Zeptala se.
,,Promiň Deni, nezvládnu to," zamumlala jsem a odběhla do svého pokoje.
Tam jsem nechala své slzy téct proudem. Nedokázala jsem myslet na nic jiného než na to co všechno se stalo.
Proč?
Myslela jsem, že jsem se ze všeho dostala, že jsem všechno zvládla, ale evidentně ne.
Pořád jsem ho milovala i když jsem to nechtěla připustit.
MartinKaut6161: Jsi v pohodě?
MartinKaut6161: Vím, že jsi koukala na stream a vzalo tě to.
MartinKaut6161: Denča to psala Kubovi.
MartinKaut6161: Máme společné chvilky, které byli i krásné. Promiň, že jsem to celé zvoral, ale chci abys věděla, že tě mam pořád rád a jsem tu pro tebe.
Proste_ada98: Jsem v pohodě. Neboj.
MartinKaut6161: Kdyby cokoliv ozvy se. Budu rád :)
Zobrazeno
Na to už jsem odpovědět nedokázala. Pouze jsem zavřela oči a představovala si znova a znova všechny společné chvilky.
Nechala jsen slzy téct proudem a přemýšlela, jak by to dopadlo kdyby jsme teď byli spolu.
Kdybych nepředstírala, že jsem nikdo jiný a šla s čistou pravdou hned ven.
Mohlo to být všechno jinak, mohlo to mít úplně jiný scénář.
A pak mi to došlo.
Nic z toho co se stalo, nebyla vina Kaulyho, ale má a já toho opravdu litovala.
ČTEŠ
Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]
FanfictionJestli tě zajímá tento příběh, určitě čti..