XXIV.

752 31 0
                                    

Srub byl opravdu nádherný. Měl sice jedno patro, ale bylo tak útulný a veklý, že mi to bylo jedno. Hlavně, že jsem tu mohla být s Kaulym sama.

,,Líbí se ti tady?" Zeptal se Kauly.

,,Je to fakt nádherný," zamumlala jsem. ,,A zítra pojedeme někam na výlet? Nebo proč jsem si měla vzít ty plavky?"

,,Uvidíš," usmál se a odvedl mě k velkym proskleným dveřím.

Zmáčkl vypínač a předemnou se rozsvítilo. Byla tam menší zahrada s výřivkou.

,,Bože, kde jsi tohle sehnal?" Zajímala jsem se.

,,Neřeknu," zašklebil se. ,,Ale je oravda, že jsem to hledak opravdu dlouho a nebýt mého bráchny nikdy bych nic tak speciálního nenašel."

,,Je to tu opravdu nádherné," usmála jsem se.

,,Speciální místo, pro mou speciální dívku. Chtěl bych ti tímto dokázat jak moc jsi pro mě důležitá. A taky to, že tě horzně moc miluju."

,,To bych věděla i bez toho," zamumlala jsem a vtáhla si ho do polibku.

,,Tak nevyzkoušíme tu výřivku?" Zeptal se mně.

,,Můžeme, jen se dojdu převlíknout," řekla jsem a zamířila do koupelny. Kauly mě však chytil za ruku.

,,A kdo mluvil o plavkách?" Zeptal se se zdvyhnutým obočím.

,,Zapomeň," spražila jsem ho pohledem a nakonec se zasmála.

,,Stejně ty plavky z tebe sundám," ušklíbl se. Na to už jsem neodpovídala, protože jsem se zamkla v koupelně.

xxx

Výřivka byla krásně teplá i když venku byla zima. Kauly nám nalil šampus a pak jsem si přiťukli.

Na co?

Na život.

Celou dobu jsme si povídali a sledovali hvězdy. Kauly mi dokázal ukázat a pojmenovat každý souhvězdí. Měla jsem občas pocit, že kecá, ale v tutu chvíli mi to bylo jedno.

Pak se ke mně naklonil a začal mě líbat na tváři a sjel až ke krku. Najednou se rozezněl můj telefon. Odstrčila jsem od sebe a chtěla se zvednout. On mě však chytil za ruku.

,,Žádné mobili a nic. Teď jsme tu spolu, hovor počká. Bez tak to bude Laukyč bebo Denča," usmál se a stáhl mě zpět.

Zase mně začal líbat a já si to doslova užívala. Bylo to opravdu super. Tedy dokud mi nerozvázal vršek od plavek.

,,Říkal jsem ti, že je z tebe dostanu," zasmál se.

,,Itiote," zamumlala jsem, zavázala si plavky a vylezla ven.

Hned mě zahltila obrovská zima a tak jsem se zabalila do chlupatého županu. Došla jsem k lehátku na, které jsem si lehla. Po chvilce ke mně došel i Kauly. Lehl si vedle mě a objal mě.

,,Miluju tě Áďo, ani nevíš jak moc," zašeptal mi do ucha.

Věděla jsem to.

,,Já tebe taky Kauly. Díky tobě jsem ta nejšťastnější holka," zamumlala jsem, opřela si hlavu o jeho hruď a užívala si to. Opravdu moc.

Začalo to na streamu [Martin Kaut a Jakub Lauko]Kde žijí příběhy. Začni objevovat