Kedi kız uykulu gözlerle Rosé'ye bakıyordu. Rosé bununla birlikte belki bir umut içinde bir şey bulurum diye dağıttığı sepetin içindeki battaniyeyi aldı ve kıza sardı.
Küçük kız iyiden iyiye uyuyacak gibi duruyordu. Onu yatağına götürdü, ancak şimdi bakınca üzeri çok kalın görünüyordu.
Minik kediyi sardığı battaniyeyi açtı ve kedinin kazağını uyandırmamaya dikkat ederek çıkardı. Bir an dengesini koruyamadığı için düşecek olan kızı kalçasının altından yakaladı ancak bir şey vardı.
Rosé bunun ne olduğunu anlayamadı, bez gibi değildi ve uzundu. Ardından kedi kulaklarına sahip birinin kuyruğu da olabileceğini düşündü. Özenle kızın tüllü eteğinin altından kuyruğu çıkardı. Muhtemelen uzun süredir külotlu çorabın içinde sıkışık kaldığı için kuyruk çok zayıf görünüyordu.
İşini tamamen bitirdiğinde tekrar onu battaniyeye saracakken boynundaki kolye dikkatini çekti. Kolyeyi eline alıp inceledi ve üzerindeki yazı dikkatini çekti, 'Dahyun'.
Acaba onun ismi mi diye düşünerek onu battaniyeye sardı. Ardından küçük kızın düşmemesi için etrafını yastıklarla çevreledi. Şu an o kadar tatlı olmuştu ki. Tombul yanakları, gri saçları, minik kedi kulakları...
Ve Rosé küçük kızla aralarında oluşmaya başlayan bağdan haberi olmadan yavaşça odadan çıktı ve kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl, dahsé ✓
FanfictionRosé marketten geldiğinde kapısında Dahyun adında bir kedi kız bulur. ilk dahsé kurgusudur. düzyazı ©rozeixs | 19.05.20 - 20.07.20