5 | çilekli süt

1K 98 10
                                    

Çıkan sesten sonra Rosé minik kediyi indirmiş ve kahvesini yapmaya koyulmuşu. Dahyun ise ilk defa gördüğü bu kocaman yere şaşkınca bakıyordu.

Daha önce hiç bu kadar yemeği bir arada görmemişti. Ve bir de ucu sivri ve keskin çubuklar vardı tabi. Dahyun onlardan ciddi anlamda korkuyordu.

Rosé Dahyun'un anlamsızca etrafına baktığını fark edince onu tezgaha oturttu ve buzdolabına gitti. Döndüğünde elinde pembe bir kutu vardı.

Rosé derin bir nefes aldı ve Dahyun'a hitaben konuştu.

"Merhaba, ben Chaeyoung ama Rosé de diyebilirsin. Genelde senin yaşındakiler bana unnie der ama yine de bu sana kalmış bir şey. Her neyse çok konuştum, daha çok küçüksün ve ne yiyebileceğini bilemediğim için süt içirmeye karar verdim. Ama evde sadesi kalmadı, şimdilik çileklisi ile idare et. Al bakalım minik."

Dahyun önce boş boş Rosé'nin yüzüne bakmış, ardından uzattığı sütü almıştı. Pipeti önce kendi gibi minik burnuna yaklaştırmış, sonra da emmişti. Ağzına gelen tatla gözlerini kapattı, bu çok lezizdi.

Rosé, Dahyun'un kendinden geçmiş görüntüsüne bakarak kıkırdamıştı. Bu kız cidden kalbe zarardı.

Dahyun ağzına artık o güzel şeyin gelmediğini fark edince ağzını açmış, şişeden gelen garip sesleri duymasıyla ise şişeyi hızla yere atmıştı.

Rosé kızın korkmuş ifadesini görünce kalbine doğru ılık bir şeylerin aktığını hissetti.

Şu an ise şok olmuştu. Küçük kedi ona doğru kollarını uzatmış, ellerini açıp kapatarak Rosé'den onu kucağına almasını istiyordu!?

catgirl, dahsé ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin