Dahyun'un bu evdeki ikinci günüydü.
Dün gece Rosé minik bebek kucağında ninniler söyleyerek tüm evi tavaf etmişti fakat sırf bu sevimli kızın uyurken çıkarttığı mırıltıları dinlemek için her gece uyanık kalmaya razıydı.
İyi ki bebek okulların tatil edildiği bir dönemde gelmişti yoksa imkanı yok Rosé hergün bebekle ilgilenemezdi, okuldaki iki resim öğretmeninden biri olmak kolay değildi.
Bu tatil detayı bile özellikle seçilmiş olmalıydı. Evren onları birleştirmek için her şeyi yapmıştı, buna sahip çıkmak Rosé'nin göreviydi.
Şimdiki görevi ise artık yanında uyuyan minik bedeni doyurmak için bir an önce yataktan kalkmak ve kahvaltı hazırlamaktı.
Son kez Dahyun'a baktı ve yavaşça üzerine doğru eğilerek alnına kuş tüyü hafifliğinde bir öpücük kondurdu.
---
Tamam, bebekler uyumayı severdi. Rosé tabi ki bunu biliyordu fakat bu bebek uyanmıyordu. Yani Rosé onu uyandırmak için neredeyse her şeyi denemişti.
Onu dikkatlice sarsmış, adını seslenmiş, yatakta dik konuma getirmiş, karnını açıp içine hava üfleyerek garip sesler çıkartmış, burnuna su kaçmamasına dikkat ederek yüzünü yıkamıştı fakat nafile.
En sonunda 'madem öyle ben kahvaltı masasını toplayayım' diyerek kalkacakken bir şey oldu.
Eli yanlışlıkla Dahyun'un kuyruğuna sürttü ve Dahyun anında gözlerini açtı.
Rosé yarım saattir uzun uğraşlar sarf edip uyandıramadığı kızın sırf kuyruğuna dokunuldu diye uyanmasına hem şaşırmış hem de sinirlenmişti.
Tabi ki bu siniri alıp götüren minik bebeğinin yatakta onu gördüğü gibi dikleşip gülümseyerek ona kollarını uzatmasıydı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl, dahsé ✓
ФанфикRosé marketten geldiğinde kapısında Dahyun adında bir kedi kız bulur. ilk dahsé kurgusudur. düzyazı ©rozeixs | 19.05.20 - 20.07.20