24 | ilk kelime

353 54 71
                                    

Dahyun'un eve gelişinin ve Rosé'nin yeni hayatının başlamasının üzerinden tam bir ay geçmişti.

Rosé bebeğindeki değişime şaşırıyordu çünkü bebeği artık bebek değildi. Bedeni hızla gelişmişti ve şu an yaklaşık dört yaşındaki bir çocuğun bedenine sahipti.

Yaşanan diğer değişikliklerden bazılarıysa Dahyun'un davranışlarında yaşanmıştı.

Küçük kız artık eskisinden de sevecendi. Her sabah Rosé'nin karnına çıkıyor ve onu öpücüklere boğuyordu.

Üstelik gün içerisinde sürekli olarak Rosé'ye sarılıp kucağına tırmanıyordu. Bu uzun zamandır yalnız ve dolayısıyla sevgiye aç olan Rosé için hayal gibi bir şeydi.

Minik kızın ona her sarılması kalbinde yeni hisler oluşturuyordu, bu küçüğe fazla bağlanmıştı. Bundan sonra onu asla bırakabileceğini sanmıyordu.

Şimdi de salondaki küçük masada oturmuş resim çiziyorlardı. Dahyun minik parmaklarıyla kavradığı mor kalemle birlikte deftere unniesi ve kendisini çizmeye çalışıyordu fakat, bilirsiniz bu küçük bir çocuk için zordu.

Uzun uğraşlar sonucu bitirdiği resmi son kez kontrol etti ve memnuniyetle gülümsedi.

Tamamen kendini kaptırmış şekilde resim çizen unniesine kendi resmini göstermek için zorlukla sandalyesinden indi ve onun kucağına tırmandı.

Rosé de kucağına gelen minikle gülümsedi ve onu kucakladı, ardından tombul yanakları öpücüğe boğdu. Ne kadar öperse öpsün bu kıza doyamıyordu.

Dahyun da kıkırdayarak kendini geriye çekti ve unniesinin yanaklarından tutup gözlerini gözlerine sabitledi. Şimdi sıra resmindeydi ve çok heyecanlıydı.

Ardından ani gelen cesaretle resmini kaldırdı ve Rosé'ye gösterdi.

Rosé gördüğü resimle adeta dondu kaldı, bu çok güzeldi. Miniğinin onu ve kendisini resmetmesi çok hoşuna gitmişti.

Ona merakla bakan Dahyun'a gülümsedi ve ona sıkıca sarıldı.

- Çok güzel olmuş güzelim, çok yeteneklisin.

Dahyun aldığı övgülerle şımardı ve birden olan oldu.

- Unnie.

Kocaman açtığı gözleriyle küçük kıza dündü Rosé.

- Ne?

Dahyun umursamazca mırıldandı.

- Unnie.

Günün geri kalanı Rosé'nin mutluluktan Dahyun'a sarılıp öpmesi ve onu gıdıklayarak kahkahalar atmasıyla geçti.

---

Şimdi iki tane sorum var, lütfen bakın.

1) İlk okuduğunuz Dahyun x Rosé kurgu bu kurgu mu?

2) Bu kurguyu neden okuyorsunuz?

catgirl, dahsé ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin