38 | kıskançlık

341 43 76
                                    

- Hayatım sence de biraz abartmadın mı?

Genç kız ateş saçan gözlerle sevgilisine baktı.

- ABARTMAK MI? BEN Mİ ABARTMIŞIM? ŞAKA MI BU? Kadın gözlerini senden alamadı bile be.

Rosé derin bir nefes aldı ve birkaç aydır yirmi yaşında olan meleğine sıkıca sarıldı.

- Hadi ama bebeğim, Jisoo'nun Mina ile sevgili olduğunu biliyorsun. Neden sevgilisi varken bana baksın ki?

Biraz olsun sakinlemiş olan kız kısık sesiyle mırıldandı.

- Herkes sana aşık olabilir Rosé, dünya üzerindeki herkes. Bence sen kendini fazla küçük görüyorsun.

Ardından ince kollarını sarıldığı bedene daha sıkı doladı.

- Yine de sana hak vereceğim, umarım dediğin gibi Jisoo'nun sende gözü yoktur.

Büyük olan miniğinin eskiye kıyasla daha olgun olan tavırlarına karşı gülümsedi ve onun saçlarına minik bir buse kondurdu.

- Ne kadar da olgunsunuz efendim, etkilendim.

- Ya, Rosé utandırmasana!

Rosé ellerini sardığı belden çekti ve 'ben masumum' anlamında iki yana açtı.

- Ben utandırmak için söylemedim ki aşkım, sadece gerçekler.

Kıskanç küçük kedi inanmadığını belli edecek şekilde alayla güldü ve şapkasını altından saçlarını savurarak kafenin lavabosundan çıktı.

Genç kadın elini kalbine götürdü ve gülümsedi, bu kızı çok seviyordu.

---

"Ah evet Rosé da bana hep güzel hediyeler alır."

"Ay evet, Rosé neredeyse her gün bana ne kadar özel olduğumu söylüyor."

"Değil mi değil mi, Rosé ve ben de hep öpüşürüz."

Rosé duyduğu son cümle ile birlikte içtiği suyu zorla yuttu ve öksürmeye başladı.

Az önce sürekli öpüştüklerini mi söylemişti o? Bu tamamen yalandı çünkü genç kızı ne zaman öpmeye kalksa utanarak odadan kaçıyordu.

Bu kıskançlık Rosé'nin Dahyun'da daha önce hiç görmediği bir özelliği görmesine sebep olmuştu.

Öte yandan bu baştan aşağıya mor giyimli kızın deminden beri kendisiyle ilişkisini yarıştırmasına dayanamayan Mina sevgilisi Jisoo'nun elini kavradı ve nispet yaparcasına konuştu.

- Size harika bir haberim var. Jisoo bana evlenme teklif etti ve bu yılın sonunda Tayvan'da evlenmeyi düşünüyoruz.

Son cümlenin söylenmesiyle bir anda Dahyun'un yüzündeki ukala gülümseme gitmiş, yerini burukluğa bırakmıştı.

Sevgilisindeki durgunluğu anlayan Rosé masanın altında olan eli tuttu ve dudaklarına götürdü.

Jisoo'nun Mina'yı kısık sesle uyarmasının ve havadan sudan birkaç muhabbetin konuşulmasının ardından herkes birbirine veda ederek masadan ayrıldı.

Fakat o gece ilk kez Dahyun sevgilisine sırtını dönerek uyudu, bunun diğerini ne kadar üzdüğünden habersiz.

---

diğer bölüm FİNAAAAL

catgirl, dahsé ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin