32 | ergenliğe giriş

408 49 57
                                    

- Bunu hiç sevmiyorum, hiç. Bundan zaten nefret ediyorum, bu ne be şeytan görsün yüzünü.

Dahyun yataklarının etrafındaki onlarca çikolata paketine bir kereliğine göz attı ve sosyal medyaya nefret kusma işime kaldığı yerden devam etti.

On beş yaşında üçüncü reglini yaşıyordu ve dün ağrıdan öleceğini sanmıştı, o nasıl sancıydı öyle.

Bugün ağrısı biraz hafiflese de hâlâ geçmiş değildi, üstelik Rosé de evde olmadığından nazlanacağı kimse de yoktu.

Tek yapabildiği şey tüm gün sanal arkadaşı Yerim'e her şey hakkında isyan etmekti.

Normalde dünyalar tatlısı olan kızın regl dönemlerinde bir canavara dönüşmesi Rosé'yi biraz korkutuyordu.

Yasağın kalkmasıyla birlikte okullar açılmıştı ve sonuç olarak Rosé işe başlamıştı, Dahyun'un bazen evde tek kalması gerekiyordu.

Aralarındaki bağ oldukça kuvvetlenmişti, biraz farklı anlamda.

Unniesi için sıkıntı olmasa da Dahyun için sıkıntılıydı çünkü olması gerekenden farklı duygular hissediyordu.

Tanrı aşkına kim onu büyüten kadına aşık olurdu ki? Üstelik o yarı kediydi ve birlikte olmaları için hiç şansı yoktu.

Duygularının ne zaman başladığından emindi, her zaman Rosé'yi seviyordu fakat sevgisinin aşka evrilmesinin tam olarak ne zaman olduğunu bilmiyordu.

Umurunda da değildi, önemli olan onu sevmesiydi işte.

Belli bir tarihi olmasa da ilk defa onu edebiyat öğretmeni arkadaşı Nayeon ile gördüğünde kalbinin ortasında bir kıskançlık tohumu yerleşmişti.

Bu durumu Yerim'e anlattığındaysa Yerim mükemmel teorileriyle onun Rosé'ye ilgi duyduğunu söylemişti.

Dahyun başta kabullenmek istemese de o artık eve sepetle gelen minik bebek değildi, büyümüştü ve hormonları coşmuştu.

Üstelik bariz bir şekilde hepsi Rosé'nin suçuydu; her zaman ona karşı çok şevkatli ve sevgi doluydu.

Küçük kızın minik, sevgi arayan kalbiyse buna kayıtsız kalamamış ve dünya güzeli kadına aşık olmuştu.

Tekrar ofladı, her gece sırf Rosé'ye biraz daha yakın olabilmek için üşüyor taklidi yapmaktan, Rosé'nin bu kadar güzel olmasından, kendinin ise kısacık ve minik bir göbüşü olmasına ofladı.

Dahyun bilmese de bunlar Rosé için çok hoş şeylerdi; genç kadın küçüğünün göbüşünü çok seviyordu, ve de aralarındaki on üç santimlik boy farkı çok sevimliydi.

Ama Dahyun regl olmuş masum bir ergendi ve bunlar aklının ucundan bile geçmiyordu. Nayeon gibi güzellik abidesi bir kadınla yarışamazdı bile.

Hem Rosé'nin yönelimini de bilmiyordu, fakat çok da takmamıştı çünkü onun kadar kültürlü birinin nefret besleyebileceğine inanmıyordu.

Yeniden bastıran sancıyla dudaklarını dişledi ve karnına bastırdı, şimdi Rosé burada olsa ona masaj yapardı.

Bunları düşünürken dış kapıdan gelen anahtar sesiyle zorla gülümsedi, kahramanı imdadına yetişmişti.

---

artık minik Dahyun'umuz ergen

catgirl, dahsé ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin