Dahyun yataklarında sevgilisinin göğsüne uzanmıştı. Dudaklarını büzüyor ve ince telli, gri, uzun saçlarını parmağına dolayarak diğerine cilve yapıyordu.
- Bebeğim, dudaklarını şöyle yapma artık. Çok şeker oluyorsun ve seni yemek istiyorum.
Genç kız ise duyduğu iltifatla kıkırdamaya başlamıştı bile.
- O zamaaan, daha çok yapacağım.
Rosé da dudaklarının yukarıya kıvrılmasına engel olamadı ve sağ kaşını sorarcasına havaya kaldırdı.
- Hmm, öyle mi genç hanım? Eh, yapacak bir şey kalmadı o zaman.
Neler olacağını anlayan küçük hızla doğruldu ve yataktan kaçmaya çalıştı fakat büyük olan, miniğin kuyruğunu yakalamıştı bile.
- Kaçmak yok hanımefendi, rica ediyorum oyunbozanlık yapmayın.
Hiç şansı olmadığını anlayan kedi son kozunu denemeye karar verdi.
Aşık olduğu kadına döndü ve yüzüne en sevimli gülümsemesini takındı.
- Çok üzgünüm leydim, lütfen beni bağışlayın. Söz veriyorum, bir daha yapmayacağım.
Kalbinin eridiğini hissediyordu genç kadın, bir kız bu kadar sevimli olmamalıydı. Bu çok fazlaydı!
Ama sevimli olması bu sefer onu kurtaramayacaktı, artık bu numarayı yemezlerdi. En son bu gülümsemeyi yaptığında Rosé az daha evin tapusunu bu arsız kediciğin üzerine yapıyordu. O günden sonra biraz olsun akıllanmaya başlamıştı.
Ancak, birazcık oyundan zarar gelmezdi.
- Peki madem, affedildiniz genç hanım.
Küçük kız rahatlayarak yatağa tırmandı ve emekleyerek diğerinin kucağına gitti.
- Teşekkürler leydim, size minnettarım.
'Leydi' kıkırdadı ve cevap verdi.
- Bence olmak istemezsiniz.
Dahyun daha neler olduğunu anlayamadan kendini sevgilisinin altında bulmuştu ve daha çırpınamadan Rosé'un dudakları onun boynunu bulmuştu.
- R-Rosé yapma! G-gıdıklanıyorum. CHAEYOUNG YAPMA DEDİM!
Rosé ise söylenenleri umursamadan tüm boynu öpmeye devam etti.
- Çok şımarıksınız hanımefendi, cezasını ödemelisiniz.
Günün geri kalanı yataklarında birbirlerini bolca öperek, gıdıklayarak ve sıkıca sarılarak geçmişti.
---
tıkandım ve yazamıyorum.
39. bölümde final yapacağım çünkü eğer 40. bölümde yaparsam tanıtım bölümü yüzünden 41 bölüm olacak ve ben delireceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl, dahsé ✓
FanficRosé marketten geldiğinde kapısında Dahyun adında bir kedi kız bulur. ilk dahsé kurgusudur. düzyazı ©rozeixs | 19.05.20 - 20.07.20