Rosé uykusundan yanındaki hareketlilik yüzünden uyandı. Yan tarafa döndüğünde çok korktu çünkü minik bebeği uykusunda sayıklıyor ve ağlıyordu.
Hızla yatakta dikleşti ve küçük kızı dikkatlice sarstı, onda yeni bir travma yaratmak istemezdi.
Küçük kız zorla da olsa ayıldığı zaman korkarak etrafına baktı ve Rosé'yi görmesiyle boynuna sarıldı, gördüğü kabus çok kötüydü.
Küçük olan birden hıçkırarak ağlamaya başladı ve Rosé'a daha sıkı sarıldı.
Rosé bir yandan miniğinin sırtını okşarken diğer yandan da 'her şey geçti' diyerek sakinleştirmeye çalışıyordu.
Bu şekilde devam etmeyeceğini anlayınca da büyümesine rağmen boy ve kilo olarak yaşıtlarının çok altında olan kızı kucakladı.
Birlikte mutfağa girdiler ve Rosé'nin yemekleri yan yana yemeleri için sandalye yerine getirdiği küçük koltuğa oturdular.
Dahyun biraz daha sakinleşince Rosé kalktı ve ona biraz su getirdi.
Dudakları titreyen ve gözleri kızaran küçük kız yavaşça suyu içti. Ardından her korktuğunda sığındığı yer olan unniesinin boynuna sığındı.
Rosé saate baktı, gecenin ikisiydi. Bu saatte bu civardaki insanlar uyuyor olurdu.
Küçük aşkıyla beraber evlerinin küçük balkonuna gittiler. Dahyun'u sıkıca tüylü örtüsüne sardıktan sonra kendisi de telefonundan bir keman parçası açtı.
Balkondaki yumuşak minderlerin üzerine yatıp dışarıyı seyrettiler ve Rosé tüm gece miniğinin yumuşacık gri saçlarını okşadı.
---
Öncelikle bu bölüm neden kısa?
Çünküü bir sonraki bölümde artık 'ergen Dahyun' görmeye başlayacağız ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl, dahsé ✓
FanficRosé marketten geldiğinde kapısında Dahyun adında bir kedi kız bulur. ilk dahsé kurgusudur. düzyazı ©rozeixs | 19.05.20 - 20.07.20