Dahyun kapıya doğru seslendi.
- Chae... unnie, buradayım.
Rosé bugün izin alarak normalde çıkması gerekenden erken çıkmıştı, daha sonra telafi edecekti. Küçük bebeğinin regl dönemleri çok zorlu geçiyordu ve onun yanında olması önemliydi.
- Geldim bir tanem. Sancın var mı?
Küçük kız her ne kadar şimdiye kadar dayanabilmiş olsa da bu şevkat onu duygulandırmıştı ve yattığı yerde kıvrandı.
- Ç-çok ağrıyor unnie. Lütfen yardım et. Yalvarırım...
Bunu duyan genç kadın aldığı birkaç paket çikolata ve miniğinin favorisi olan çilekli pastayı dolaba koyduğu gibi genç kızın yanına gitti. Onun gibi yatağa uzandı ve kızı kendisine doğru çekti, diğerinin kuyruğu refleks olarak onun bileğine dolanmıştı bile.
Küçüğünü iyice kendine çektikten sonra bir eliyle ağrıyan yeri bir eliyle de küçük bebeğinin hassas noktası olan kedi kulaklarını okşamaya başladı, bu minik melek kulaklarıyla oynanmasına asla dayanamazdı.
Dahyun'a gelecek olursak, cidden buna dayanamıyordu; çok farklı anlamlarda da.
Gerek kediliğinin gerek ise özel döneminin verdiği sevilme isteğiyle iyice Rosé'ye yaklaştı ve başını genç kadının boynuna sakladı.
- Unnie.
Rosé büyüse bile onun için her zaman küçük olan kedinin kulaklarının arkasını kaşırken mırıldandı.
- Efendim güzelim?
Ağrısı az da olsa hafifleyen güzel kız yatakta hafifçe dikleşti ve konuştu.
- Seni çok seviyorum.
- Ben de seni çok seviyorum bebeğim, kocaman hem de.
Dahyun yarım ağız gülümsedi ve hala yatan güzel kadını inceledi.
Bugün yorulmuş olmalıydı, üstü birz dağılmıştı fakat yine de çok güzeldi. Sarı saçlarını yandan örmüştü, üzerinde 'v' yaka bir tişört vardı ve biraz açılmıştı. Gözlerini uzun süre oradan çekmedi, ama diğeri bunu fark etmişe benzemiyordu. Zaten gözleri kapalıydı.
Bir anda gözlerini açınca genç kız irkilse de sorarcasına ona baktı.
- Bil bakalım bu harika kadın ne yaptı?
Dudaklarını birbirine bastırdı ve düz bir çizgi haline getirdi küçük olan.
- Hmm, ne yaptı?
Rosé kocaman bir gülümseme ve kalp hızlandıran bir cevap verdi.
- Bu harika kız için en sevdiği çilekli pastadan aldı; ve bu iki harika kız şimdi onu yiyecekler.
Hayır, kalbini hızlandıran pasta almış olması değildi; ona 'harika kız' demesiydi.
Daha fazla dayanamadı ve yatan kadına doğru eğilerek ona kocaman sarılmaya çalıştı.
Ancak dengesini kaybetmişti ve hayalini kurduğu dudaklar şu an çok yakınındaydı.
Daha fazla düşünmedi ve kendi dudaklarını çok güzel görünen dudakların kenarına uzunca bastırdı, diğeri ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
---
BEN NE YAPTIM AĞAĞAĞA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl, dahsé ✓
FanficRosé marketten geldiğinde kapısında Dahyun adında bir kedi kız bulur. ilk dahsé kurgusudur. düzyazı ©rozeixs | 19.05.20 - 20.07.20