Rosé koltukta yan bir şekilde oturmuş, karşısında ona kocaman gözleriyle şaşkın ve utangaç bir edayla bakan kedi kızı izliyordu.
Bu kız kimdi, nereden gelmişti, neden kediye benziyordu ve en önemlisi ailesi neredeydi?
Rosé yaklaşık bir buçuk saattir bunları düşünüyordu. Artık o kadar çok düşünmüştü ki dayanamayarak derince ofladı ve yanaklarını şişirdi.
Yanaklarını şişirmesiyle ona bakan kedi kız kahkaha atmaya başladı. Rosé küçük kızı merakla izliyordu. Küçük kızın kahkahaları nihayet kıkırtıya dönüştüğünde Rosé ayağa kalktı ve küçük kızı koltuk altlarından tutarak havaya kaldırdı.
Kısa bir bakışmanın ardından küçük kız gözlerini kocaman açtı ve Rosé'nin yanağına doğru uzandı. Minik avuçlarıyla onun yanaklarını sıkıyordu.
Rosé kızın demin ki kahkahasını hatırladı ve tekrar yanaklarını şişirdi. Küçük kız heyecanla ellerini çekti ve kahkaha atmaya başladı. Ancak kendini o kadar hızlı çekmişti ki Rosé az daha onu düşürecekti.
Küçük kız ellerini tekrar Rosé'nin yanaklarına getirdi ve yanaklarına bastırdı. Rosé ise inen bir balon gibi havayı bıraktı. Küçük kız heyecanlanarak tekrar yanakları büyütmeye çalıştı.
Bu sevimli uğraşlara gülen Rosé tekrar yanaklarını şişirdi. Minik kedi tekrar onun yanaklarına bastırdı ama hava çıkmıyordu. Kaşlarını çatarak biraz daha zorladı ancak olmuyordu. Bu sırada Rosé ise onun ne kadar daha uğraşacağını merak ediyordu fakat tahmin etmediği minik kızın dolu dolu olan gözleriydi.
Küçük kız dolu gözleriyle Rosé'a bakınca buna dayanamadı ve onu omzuna yatırıp saçlarını okşadı. Minik kedi bunu yapmasıyla mırıldandı ve Rosé'un boynuna doğru sokuldu.
Rosé ise şu an sadece boynuna sokulmuş uyuyan küçük kızla ne yapacağını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catgirl, dahsé ✓
FanficRosé marketten geldiğinde kapısında Dahyun adında bir kedi kız bulur. ilk dahsé kurgusudur. düzyazı ©rozeixs | 19.05.20 - 20.07.20