V den Utuberingu
Probudila sem se v krásném sobotním ránu. Strašně se těším až se tam s někým seznámím. Oblíkla sem se a udělala hygienu.
Dala sem si něco k jídlu a začala balit věci. Zabalila jsem si nějaké pití a něco k jídlu. Bylo 12:00 a my měli sraz ve 12:45.
...
David už stál před domem takže sem mu zamávala a mohli sme jet. David má staršího bratra, který vlastnil auto. Společně jsme tedy vyjeli směr výstaviště.
Už sme vystupovali z auta domluvili sme se že nazpět pojedeme hromadnou dopravou. Sedli sme si na nejbližší lavičku a čekali až tady bude co nejvíce lidí. Chtěla jsem se s někým seznámit. David vytáhl chlast, cíga a reprák. Už teď se .i z toho zvedal žaludek. Nejvíc nahlas jsme pustili nějakej ten rap. Já jen nehybně seděla a byla se co se stane.
„Hej vypněte to my tady máme program!" Řekl asi tak dvoumetrovej kluk.
„Noa" usmála sem se na něj.
„Koľko vám je?" Přidal se neznámí kluk kterej mi byl až moc povědomí.
„19" odpověděla sem.
„Je ti dobře holka?"
„Jsem úplně vpohodě!" Nebyla jsem stačilo jedno pivo a už mi bylo špatně.
„Aspon tú hudbu stlmte" řekl ten Slovák.
„No jo no" zakroutil David očima a vypl to.
Když už odcházeli tak na ně David zařval.
„Taky se někdy musíte odvázat!" Otočili se ne něj a on jen zvedl prostředníček.
„Takže dneska po utuberingu na Flédě." Řekl ten vysokej kluk.
„Okej!" Zařval na ně David.
Po zbytek akce jsme tam jen seděli. Moc jsem nepila bylo mi špatně. David vedle mě v klidu pokuřoval. Nepatřím mezi ně.
Už se blížil konec tak sme tam na ty dva exoty čekali. Pořád sem přemýšlela odkud toho Slováka znám.
„Myslíš si že přijdou?" Zeptala jsem se Davida.
„Netuším, ale snad to nejsou takový sraby." Řekl a ohlížel se po nich.
Už sem je viděla. Tak sem se za nima rozběhla, ale zakopla sem.
„Jsi vpohodě." Řekl a podal mi ruku ten Slovák. Chvíli sme tam tak stali a já se mu dívala do očí.
„To jsi ty ten pošuk od té lavičky." Ten jeho vysoký kamarád vybuchl smíchy.
...
Bylo 20:00 docela brzo. Cestou do klubu jsme si povídali a já zjistila že se ten Slovák jmenuje Sam a ten vysokej kluk Matyáš.
V klubu bylo narváno. V klidu jsme prosili. Byli plnoletí takže jsme s tím neměli problém. Docela solidně sem se ožrala a David na tom byl podobně. Jenže já už sem měla dost strašně se mi motala hlava chtěla se jet domů ale vůbec nevím kde byl David. Prošla jsem celý klub ale nikde nikdo. Pak už sem si nic nepamatovala.
Ráno
Probudila sem se v autě na zadních sedačkách. Přemýšlela sem o včerejšku, ale nemohla sem si na nic vzpomenout.
„Ale kdopak se nám tu probudil." Řekl Matyáš. Nejspíš taky spal v autě.
„Co se včera stalo." Zeptala sem se a držela si moji třeštící hlavu.
„Byla si totálně opilá a nemohli sme najít Davida. Nejsme fakt dementi abychom tě tam nechali tak sme tě naložili do auta." Řekl.
„A proč ste spali tady?" Zeptala sem se.
„Pretože nám kvôli tebe ušiel vlak!" Řekl naštvaně Sam.
„A kdy vám jede další? Fakt se moc omlouvám a děkuju." Řekla jsem.
„No nevíme kde přespat, protože vlaky do Prahy a na Slovensko odjíždí až zítra ráno." Řekl Matyáš.
„Mám volnej barák až do pondělí. Měla bych vám to asi nějak vynahradit. Tak pojďte ke mě."
Kluci souhlasili a tak jsem jim řekla kde bydlím a vyjeli jsme.
Snad se vám dnešní kapitola líbila. ❤️ Chtěla sem sice psát takovou "knížku" ale snad vám nebude vadit když sem to změnila na fanfikci😅❤️
(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Kikina👼💘
ČTEŠ
Uzavřená |Mattem, Moon|
FanfictionCo se stane když se obyčejná dívka seznámí se slavnými youtubery? ! První tři kapitoly nejsou moc zajímavé ale je nutné si je přečíst :) ! Příběh je zcela smyšlený, nemá nikoho urazit ani pošpinit. 3.2.2021- #1moon 15.3.2021- #3 mattem 3.5.2021- #5...