-3-

1.9K 91 0
                                    

Vzbudila jsem se a uvědomila si že je to poslední den v mě škole. Ani jsem se nenajedla jen jsem šla do koupelny tam se upravila a pak popadla nějaký hadry.

U školy už jsem neuviděla Denny ani Adama. Ve třídě se ke mně nikdo nehlásil. Dokonce ani Denny. Seděla a koukala se s Adamem na nějaké video. Smáli se u toho a  oba dva měli sluchátka. 

Když skončila poslední hodina, šla jsem do šatny a převlíkla se. Když jsem chtěla odejít tak do mě někdo strčil a hodil mě na skřínku. Nechápavě jsem se podívala na toho kluka. Hned jak mě uviděl něco nadhodil.

"Dobrý video, prdelko." Řekl a hned odešel, chtěla jsem mu vrazit, ale nevěděla jsem jaké video myslel. 

Když  jsem tedy vyšla ze školy, doslova každý se na mě koukal, netušila jsem proč. 

Když jsem přijela domů zapípal mi mobil a já se podívala kdo to byl. Uviděla jsem neznámé číslo které mi poslalo, bylo to video. Na náhledu toho videa jsem byla já a Adam. Vlezla jsem si do koupelny a video pustila. 

Nemohla jsem uvěřit svým očím, byla to nahrávka mě a Adama při sexu. Sesunula jsem se k zemi a ruku si přiložila k ústům.

...

Z ruky mi stékala rudá krev. Od téhle doby jsem věděla že už nic nebude jako dřív. Uslyšela jsem zaklapnutí dveří a došlo mi že to bude máma se sestrou. Za chvíli jsme měli jet pryč. Rychle jsem si umyla svou ruku a očistila svou tvář na které byla rozteklá řasenka.

Tak co jak se vám líbí kapitola. Napište mi jestli mám pokračovat.🔥❤️

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Kikina 👼💘

Uzavřená |Mattem, Moon|Kde žijí příběhy. Začni objevovat