V den odjezdu na Geek camp
„Máš všechno?" Ještě jednou se mě zeptal Maty. Už to bylo otravné, ale věděla jsem že si nesmím nic zapomenout a taky sebou netahat zbytečnosti.
„Ano mám vše." Řekla jsem otráveně. Svůj sbalený kufr jsem dala do auta a sedla si na zadní sedačky.
„Vaness v klidu maturitu jsme dali nemusíš se bát." Řekl vesele. Jenže já už jsem tolik veselá nebyla. Nevěděla jsem jak to se mnou na Geek campu bude. Jedu tam jen proto, že si chci užít týden s Matym a Samem. Už jsem si to naplánovala! Celej ten týden budu neviditelná a jediné co tak si s klukama užijí trochu zábavy až budu mít volno. Aspoň mám taky čas sama na sebe. Nejednou jsem postřehla jak Maty vybíhá od auta k blížící se postavě. Byl to Sam. Rozběhla jsem se za ním abych Samovi pomohla odnosit věci.
„Ahoj. Ako sa tešíte? ja sa vela těším je to môj prvý Geek camp. "
„Jo já taky." Usmála jsem se nad svým dokonalým plánem.
...
Na místě
„Tak a jsme tady." Vystoupila jsem z auta a pořádně se protáhla. Nasála jsem čerství vzduch a popadla svůj kufr.
„Teď kam?" Zeptala jsem se.
„Navrchu, třetí chatka zprava." Navigoval mě Maty.
Došla jsem do chatky a kluci za mnou.
„No ešte sme tí nepovedali raz vec." Odkašlal si Sam a já nastražila uši a otočila jsem se na něj. „Budú tu spať ešte dva chlapec. "
„Kdo?!" Vytřeštila jsem oči.
„Na YouTube se jmenují Dejzr a Vitaa." Řekl s širokým úsměvem Maty a mě spadla čelist. Právě teď se můj plán rozpadl.
„Mluvil tu o mě někdo?"
„Slyšel jsem své jméno."
Ozvali se dva odlišné hlasy a já jsem ztuhla. Takže oni už jsou nejspíš tady. Z rohu dveří se vynořili dva kluci.
„Jeee ty musíš být Vanessa?" Přišel ke mě kluk s kudrnatými vlasy a šátkem na hlavě.
„Já jsem Dejzr nebo Dominik. To je jedno." Potřásla jsem si s ním rukou a najednou ke mě přišel ten druhý.
„Já jsem Vitaa a říkej mi Vitaa." Nad jeho poznámkou jsem se pousmála a přijala jeho ruku.
„Hoši môžem na slovíčko?" Řekl Sam a ukázal na ně. Oni jen nechápavě přikývli a tak jsem v místnosti zůstala jen s Matym.
Takže jsem zpět :) snad se nová část líbí ikdyž tam nenajdete nic moc zajímavého. Děkuju moc že jste vydrželi čekat a že se vám část líbí.
Btw: idk jak to vypadá na Geek campu takže srry.
Kikina :)))
ČTEŠ
Uzavřená |Mattem, Moon|
FanfictionCo se stane když se obyčejná dívka seznámí se slavnými youtubery? ! První tři kapitoly nejsou moc zajímavé ale je nutné si je přečíst :) ! Příběh je zcela smyšlený, nemá nikoho urazit ani pošpinit. 3.2.2021- #1moon 15.3.2021- #3 mattem 3.5.2021- #5...