-6-

1.6K 86 4
                                    

Už jsme byli doma. Všechno sem tu klukům ukázala aby se tu trošku zorientovali.

„Páni" vzdychl úžasem Matyáš.

„Máte vážne krásny dom." Řekl Sam a já se jen pousmála.

Ohřála sem pizzu kterou jsme měli v mrazáku a pořádně se najedli. Ukázala jsem klukům ke budou spát a pak jsme si povídali.

...

Bylo 16:00 odpoledne  a hrozně jsem se nudila. Kluci usli a já si vytáhla mobil a koukala se na fotky v galerii. Když v tom jsem narazila na fotku mě a Adama. Měla sem v sobě pocit smutku zároveň jsem byla i dost naštvaná. Moje oči se upřely na nevibalený batoh. Popadla sem ho a začala se v něm hrabat. V tu chvíli na mě vypadla žiletka. Ani sem se nerozmýšlela. Otevřela sem dveře na balkon. Do uší sem si pustila písničky a do ruky si vzala žiletku.

Moje ruce už byli hodně pořezané, ale prázdné místa se tam našli. Žiletku sem zaryla do kůže a sledovala jak mi po ruce stéká krev. Ruka byla celá od krve. Jen mi z očí uteklo pár slz.

Otevřela jsem dveře a vyklouzla dovnitř. Chtěla sem si to nějak ošetřit přece jenom nechci vykrvácet. Ikdyž by některým lidem bylo beze mě líp.

Vylezu nenápadně z pokoje a hledám lékárničku. Kluci spí vypadají jako malý děti. Nejspíš se nedokázali vyspat v autě. Obvázala sem si ruku a podívala se do lednice. Byla skoro prázdná takže sem se rozhodla že půjdu něco koupit.

...

Vrátila jsem se domů a můj pohled se upřel na kluky kteří v ruce drželi žiletku od krve.

„Môžeš nám sakra vysvetliť čo sa tu stalo!?" Řekl vyděšeně Sam.

„Do toho vám nic není!" Řekla jsem posmutněle a vytrhla mu žiletku z ruky.

V tu chvíli mě chytil Matyáš za mou obvázanou ruku, ještě stále krvácela. Lekl se a začal mi rozvazovat obvaz aby tam mohl dát nový. Bolelo to hrozně moc. Nechtěla jsem aby věděli co mi udělal můj bývalí přítel. Možná to je věc za kterou bych se neměla řezat, ale už mi bylo jedno jak moc blbá jsem. Nikdo mě neměl rád David se na mě vykašlal nemám tu nikoho. Neumím zapadat do kolektivu.

„Au!" Sikla jsem když mi Matyáš utáhl obvaz.

„Tak a teď nám řekni co se tu stalo?" Zeptal se Maty když dokončil obvazování.

„Nechci o tom mluvit." Řekla jsem a měla jsem na krajíčku.

„Dobře ale rádi bychom to věděli." Řekl Maty.

„Děkuju." Šeptla jsem a chtěla jít nahoru.

Najednou mě Sam chytl za ruku a přitáhl si mě k němu. Pevně mě obejmul a já to nevydržela a začala jsem mu vzlikat do hrudi.

Tak co chcete pokračování? 🙆🔫❤️

(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Kikina👼💘

Uzavřená |Mattem, Moon|Kde žijí příběhy. Začni objevovat