Matyáš si mě přitáhl do obětí. Já mu jen vzlikala do hrudi. Měl hrozně promočenou mikinu. Cítila jsem se o něco líp konečně jsem to někomu řekla, ale i tak jsem byla pořád na dně.
Pohled Matyáše
Vanessa mi vyčerpáním usla na hrudi a já ji pomalu přenesl do postele. Pak jsem jenom hledal Sama. Hned jak se dozvěděl co se stalo Vanesse odešel. Po chvilce hledání jsem ho našel v koupelně opřeného o umyvadlo.
"Ja som taký debil! Ako som ju to mohol povedať." Nadával si.
„Same nemůžeš za to. Nevěděl si to." Chtěl jsem ho zklidnit.
„Ale nemal som to hovoriť ani normálne. Vôbec neviem čo ma to pochytilo. Musí sa cítiť hrozne."
„Same uklidní se teď spí. Hlavně si nic nevičítej." Řekl jsem mu. On jenom kývl hlavou a už jsme se chystali odejít zpátky. Když jsem se otočil stála tam Vanessa. Jenom se na nás usmála a přitáhla si Sama do pevného obětí.
Pohled Vanessi
Uviděla jsem Sama jak je mu líto co mi řekl. Bylo mi ho líto tak jsem ho obejmula.
...
Bylo 19:30 a my jsme se vydali na procházku po Praze. Sedli jsme si do trávy a povídali si. Byl to krásný večer. Kluci jsou hrozně milí a mám je moc ráda jsou jediní kterým jsem se svěřila.
...
„Ja si myslím že sa pozrieme na IT! "
„Ne koukneme se na hřbitov zvířátek!" Slyším jen jak se kluci hádají co si dnes pustíme.
Horory nemám ráda. Hrozně se u nich bojím. Nikdy jsem nebyla statečný člověk.
„Vážně se musíme koukat na horory?"
Zeptala jsem se.„Ty se bojíš!" Vykulil na mě oči Matyáš.
„Nemám ráda horory. Co si pustit třeba nějakej triler? Třeba... 47 meters down." Byl to můj oblíbený film až na Jokera toho miluju ze všeho nejvíc.
„Ok." Řekl Sam a pustil to tam.
Pohled Sama
Uprostred filmu Vanessa usla. Ani sa jej nedivím má za sebou náročný deň. mrzelo ma čo som jej povedal.
Keď film skončil chvíľu som ju len tak pozoroval ako spokojné spí. Pohladil som jej po vlasoch. Čo ma to napadlo toto by som normálne neurobil.
„Same odnes ji do pokoje." Poprosil ma Matyáš.
Musel som sa usmiať nad tým ako spala len v jej dlhom triku.
„Ale, ale Sam se nám zamiloval." Len som počul ako sa začal smiať Matyáš.
„Psssst teraz spí. A nech toho. "Povedal som Matyášovi.
„Jo já si jdu lehnout na gauč takže tobě zbyde spát vedle ní." Ani mi to nevadilo.
Prezliekol som sa a ľahol si k Vanessu do postele. Už som zavítal oči keď zrazu som počul ako Vanessa zo spania kričí. Z ich očí stekaly slzy. Pritiahol som si ju k sebe. Snáď sa z toho čoskoro dostane mrzí ma to.
Ahoj snad se vám líbila dnešní kapitola a omlouvám se za slovenštinu, kdyžtak mě opravte. ;))
(☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞ Kikina 👼💘
510 slov
ČTEŠ
Uzavřená |Mattem, Moon|
FanfictionCo se stane když se obyčejná dívka seznámí se slavnými youtubery? ! První tři kapitoly nejsou moc zajímavé ale je nutné si je přečíst :) ! Příběh je zcela smyšlený, nemá nikoho urazit ani pošpinit. 3.2.2021- #1moon 15.3.2021- #3 mattem 3.5.2021- #5...