♤Ezüst♤

414 40 1
                                    

Egyet pislogtam és Tae már Jimin mögött volt.

Ugye nem lehet, hogy átváltoztatta őt Yoongi?!

A tüdőmben rekedt az összes oxigén a gondolattól, ami az egyetlen magyarázat is volt egyben.

Nem figyeltem Yoongit, csak Jiminre tudtam koncentrálni.

Veszélyben van!

-Szia drága mostohatesó! Úgy hallom szereted ellopni más pasiját, és-

Tae Jimin garbóját markolászta.

Tudtam, hogy veszélyben van, hatalmas nagy veszélyben hiszen ha egyszer ő Yoongi karmai közé téved, élve nem fog kijutni.

Így egyetlen egy dologra fókuszáltam csak. Jimin megmentésére.

Tae felé indultam, de Yoongi gyorsabb volt nálam, így egy ütéssel a földre vitt.

-Jungkook! - kiáltotta Jimin ilyedten.

Tekintetünk találkozott.

-Ó nahát ki ez a cuki fiúcska? Csak nem a pasid Jungkook?-Yoongi Jiminhez araszolt, akit Taehyung hátulról lefogott.

Erősen megfogta az állát és maga felé fordította.

Hogy merészel hozzáérni!-gondoltam és már talpon is voltam, hogy megmentsen Jimint.

Egy zizzenő hangot hallottam mögülem, és mire megfordulhattam volna, egy sokkoló vágott az oldalamba, amitől előre estem.

-Jungkook tartogasd az erődet késöbbre, amíg én elszórakozok vele.-undorítóan nyalogatta Yoongi a száját, miközben ujjait Jimin nyakán tartotta.

-Ne Jungkook!-kiáltott mikor meglátta, hogy a földön vagyok. Szemeibe néztem.

Tudtam, hogy valószínűleg elájulok ez után de muszáj voltam tenni valamit.

Nem kerülhet az én egyetlenem Yoongi karjai közé!

Így a szemkontaktust megtartva mormoltam el a következó szavakat:

Jimin teleport: vissza IU lakásába azonnal!

Intenzíven bámultam Jimin szemeibe. A gyomromat ért ütések amit valószínűleg a sokkolós embertől kaptam nem foglalkoztattak.

Be kell vállnia!

Gondoltam majd egy pár másodperc múlva sikerrel jártam. Jimin eltűnt, és erősen reméltem, hogy a kijelölt helyre.

Yoongi és Taehyung értetlenül nézett körbe, mire rájöttek. Tekintetüket az aszfalton fekvő alakomra irányították.

-Lélekvámpír!

Hallottam még ezeket a szavakat de saját magamról már nem tudtam gondoskodni:minden elsötétült.

*timeskip*

-Mond el, hogy hova teleportáltad Jimint!-mégegy ütést kaptam ami az arcomat érte,  felszakítva alsó ajkamat.

Tudtam, hogy a vámpír sebek hamar begyógyulnak ezért nem aggódtam.

De azért fáj be kell vallanom.

-Soha nem mondom el.-morogtam. Mondandóm után kaptam egy újabb ütést.

A fülem is bevérzett.

Miért akarják tudni egyáltalán, hogy hol van Jimin?!

ʙᴀᴅ ᴀᴛ ʟᴏᴠᴇ Where stories live. Discover now