♤Tudatlanság♤

380 44 15
                                    

Egy nagyon-nagyon fontos kérdésem van. Új címet szeretnék a könyvnek, de nincs ötletem. Tudnátok segíteni?❤️🥺

Jimin

Az elmúlt napok borzalmasak voltak a számomra.

Jungkook nélkül keltem és feküdtem úgy, hogy nem tudtam él-e ő vagy sem.

Borzalmas volt nélküle, még sosem  éreztem ilyet ezelőtt. Ilyen félelmet,hogy elveszítek valakit.

De szerencsére visszajött, és én voltam az egész világon a legboldogabb, hogy ez megtörtént.

Azóta szerintem rajta lógok és senki nem tudna arra kényszeríteni, hogy elengedjem őt.

Hozzátapadtam teljesen. Elsem engedtem eddig őt egyedül sehová, nem mintha panaszkodott volna.

Éppen a karjaiban voltam miközben néztünk egy igazán vicces sorozatot, amikor Jin kopogtatott az ajtónkon.

Odakaptuk a tekintetünket. Jungkook karjai erősebben fonódtak derekam köré, én pedig oldalasan rámosolyogtam.

Ujjbegyeimet cirógatta majd visszavezette a tekintetét a televízióra én pedig kérdőn figyeltem Jint akinek közben bólintottam, hogy bejöhet az ajtón.

-Jimin arra gondoltam, hogy elmehetnénk együtt vásárolni egyet mert-

-Szó sem lehet róla-köszörülte meg a torkát Jungkook mögöttem. Megforgattam a szemeimet és játékosan az oldalába böktem.

-Naa már Jungkook hiszen Jinnel leszek! Semmj baj nem lesz na meg persze ti addig tudtok beszélni IUval kettesben. Mit szólsz?-fordultam felé úgy, hogy rálássak az arcára, könyörgő tekintettel.

-Vigyázni fogok rá megígérem-szólt oda Jin is bíztatás képpen.

Jungkook egy nagyot sóhajtott de végül beleegyezett.

-Végülis Jin nem olyan nyámnyila aminek kinéz.-fürkészte jobban Jin arcát Jungkook.

-Hé ha mégegyszer mondani mersz vala-

-

Menjünk!-szakítottam őt félbe, mert nem akartam hogy ezek ketten megint összevesszenek.

Egy gyors puszit nyomtam Jungkook szájára és már mentem is volna el ha nem fogja meg a tarkómat, visszahúzva engem magára.

Apróra nyitott számba csúsztatta a nyelvét és ott, abban a pillanatban Jin előtt elkezdett csókolózni velem.

Nyelvei édes táncba hívták az enyéimet. Eres kezei fenekemre vándoroltak amíg-

-Najó mostmár elég lesz!-húzott el engem Jin Jungkooktól. Egy gyorsat intettem neki, majd követtem Jint aki már nagyon nem tudott várni.

-Mi lenne ha főznénk neked olyan kajákat amiket eddig még nem például lehetne tudod az a..(...)

Jinnek egész úton benem járt a szája én pedig nemgyőztem bólogatni, holott pár dolgot nemis értettem igazán mondandójából.

Semmi probléma nem adódott egész úton.

Beérve a supermarketbe fogtam egy kosarat a bejáratnál és elkezdtem követni Jint, aki gyors léptekkel nézett szét mindenhol.

ʙᴀᴅ ᴀᴛ ʟᴏᴠᴇ Where stories live. Discover now