♤Macska-egér játék♤

341 37 4
                                    

Jungkook


-Mi a baj Hoseok? Egy pár napja furán viselkedsz..Történt valami?-aggódóan fordultam az egyébként mindig vidám és pimasz pasimhoz, vállára simítottam a kezemet azt látván, hogy lassan megrázza a fejét.

-Tudod... mennyi dolgot tudsz erről a kötelék dologról?-kérdése meglepett. Egyből helyet foglaltam mellette az ágy végén.

-Nem igazán sokat, de miért kérdezed?-vállát maszíroztam, hátha tudom egy kicsit oldani a benne felgyülemlett feszültséget.

-Csak mert-csak mert-sosem láttam még ilyennek. Dadogott, majdnem folytak a könnyei is.

Pedig mindig ő volt közöttünk a flörtölős, a szexi, a megmondó és a felvágott nyelvű természetesen.

Ezért sem értettem a néhány napja elkezdődött viselkedését.

Érzékenyebb volt, de szexuálisan a lehetőleg mégjobban kanos.

Néha felkelt éjjel is mellőlem. Sokkal több időt töltött a mosdóban, és több filmet nézett, viszont kevesebbet kacérkodott velem.

Ujjait tördelte amikre rásímítottam megnyugtatás képpen.

-Nos... van egy olyan dolog amit nem tudsz erről bár fontos lehet...

-És mi lenne az?-érdeklődtem zavartan, nem tudtam mire akar kilyukadni.

Egy nagyot sóhajtott de végül kibökte azt, amit akart.

-Terhes vagyok.-nyögte ki végül.

Egy percre ledermedtem, majd elnevettem magamat.

-Ilyenekkel nem illik ám viccelődni drágám-kacagtam mégjobban, és megnyugodtam, hogy igazából nincs semmi baj, csak én reagáltam túl a dolgokat.

De Hoseok nem nevetett, vettem észre egy kis idő múlva.

Nem az, hogy nem nevetett de könnyek csordultak ki a szemeiből.

Észre sem vettem, hogy szorongat valamit.

Ami egy terhességi teszt volt. Két piros csíkkal rajta.

-Hoseok drágám a férfiak nem lehetnek terhesek ez biológiailag lehetetlen.-mégjobban elkezdett sírni, és őszíntén kezdtem megsajnálni, mert nem tudtam, hogy mégis mi ütött belé.

A férfiak nem lehetnek terhesek.

Le
He
Tet
Len

Akkor meg mi baja lehet?

És akkor meg mi a fene ez a teszt a kezében? Honnan szedte? Ha nem.... ha nem az övé?

Így jöhet ki rajta ez az egész üldözéses dolog? Persze megértem, elég nehéz így egyáltalán élni, de azt gondoltam, hogy úgy viseli mint én.

-Semmi baj Hoseok-nyugtatgattam, de látszólag mégjobban elkezdett sírni. Forró könnyek folytak végig arcán én pedig alig tudtam mit kezdeni a helyzettel.

Szinte megijesztett, ezért próbáltam megnyugtatni őt.

Hátulról átöleltem, így elterülve a közös ágyunkon.

Remegő testét magamhoz húztam. Simogattam a hátát addig, amíg elnem aludt.

Nem tudtam, hogy mi van vele. Nem tudok sok mindent erről a kötelék dologról, de az csak nem lehet, hogy egy férfi terhes?

Ez abszurd, nagyon-nagyon abszurd nekem.

De a teszt az....

Az én listámon az utolsó dolog az a gyerek, amit szeretnék.

ʙᴀᴅ ᴀᴛ ʟᴏᴠᴇ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora