Jungkook
Meleg ajkak ébresztettek fel az álmomból.
Először csak nyöszörögtem és azon nyomban visszaakartam aludni, de végül megadtam magamat és visszacsókoltam még mielőtt kinyitottam volna a szemeimet.
Hmm csak Jimin ajkai táncolhatnak az enyéimen így-gondoltam először, de azonnal visszatértem a valóságba, amikor is Hoseok hajkoronájával találkoztam.
Azta kurva én tényleg megcsaltam Jimint.
Szemeim kidülledtek ahogyan visszagondoltam a tegnap estére.
Istenem olyan jó volt, annyira kielégített, de én Jimint szeretem ez ellen nincs kétség.
Csak... élveztem egy éjszakát azzal aki megmentett?
Mentségeket kerestem, de azt is tudtam, hogy ezt nem mondhatom el Jiminnel. Soha a büdös életben.
A bűntudat mardosta a mellkasomat.
Ez csak egy egy éjszakás kaland volt-nyugtatgattam magamat de ahogyan ránéztem a fölöttem támaszkodó mellesleg ruha nélküli Hoseokra tudtam, hogy én totál gyenge vagyok ahhoz, hogy azt mondjam neki:Nem.
Nem kicsit szexi a srác és valahogyan olyan szabadnak érzem magam mellette. Nem mellesleg még a szex is jó volt vele.
De én Jimint szeretem ez csak pár percnyi gyengeség volt. Én vele képzelem el a jövőmet. Imádom minden porcikáját, és tudom, hogy hatalmas nagyot csalódna benne ha megtudná.
De nincs az az isten, hogy én egy ilyen nel szembesítsem. Most hazamegyek, és soha többé nem találkozom vele!-fogadtam meg magamban.
Hoseok ajkai a nyakamon jártak.
-Ahh-nyögtem fel ahogyan éreztem, hogy alteste érintkezik az enyémmel.
-Csak nem felkeltél szépfiú? - szakadt el tőlem egy csábító mosoly kíséretében.
Végigvezettem tekintetemet a testén.
Állj.
Ellent.
Csak.
Gondolj.
Jiminre.-Attól tartok, hogy nekem mennem kell. Tudod vár a barátom akit nagyon szeretek-hangsúlyoztam ki az utolsó két szót.
Hoseok csak hümmögött.
Fenekét hátrébb tolta így férfiasságomon ült. Felnyögtem az érzésre.
-És most itt van a kis szerelmed, mert én nem láttom.-nevetett fel egyet lökve a csípőjével.
Az ajkaimba haraptam de ígyis kiszakadt belőlem egy nyögés.
Miért izgulok fel ilyen hamar tőle?
Mikor már erekcióm rendesen érezhető volt, tudtam, hogy nincs visszaút.
-Mi lenne akkor ha én lennék a te kis mocskos titkot?-suttogta erotikusan a fülembe, a következő mozdulatától még levegőt is elfelejtettem venni.
Ugyenis felemelte a csípőjét majd beleült a-
-Aaaztaa kurvaah Hoseokh abbah ne hagyd ah-morogtam.
Fel-le mozgott rajtam én pedig már az első pillanatban azt hittem eldurranok tőle.
-Nem azt mondtad, hogy vár valaki? - incselkedett velem amit totál nem értettem hogyan van képe mikor éppen a fenekében vagyok.
Egyre gyorsabban mozgatta magát. Az izzadságomban fürödtem szinte.
A gyönyör hullámai csapkodtak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʙᴀᴅ ᴀᴛ ʟᴏᴠᴇ
Hayran Kurgu𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 |𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜| &𝕝𝕥;𝕍á𝕞𝕡í𝕣&𝕘𝕥; 𝕋𝕠𝕡\𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜\ 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞/𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟/ _𝟙𝟞+_ 𝕴'𝖒 𝖇𝖆𝖉 𝖆𝖙 𝖑𝖔𝖛𝖊, 𝖇𝖚𝖙 𝖞𝖔𝖚 𝖈𝖆𝖓'𝖙 𝖇𝖑𝖆𝖒𝖊 𝖒𝖊 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖗𝖞𝖎𝖓' 𝐌𝐦𝐦 𝐚𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐲𝐦𝐞𝐬...