♤Képességek♤

777 75 6
                                    

Jungkook

"Egy kis patak csordogál mellettem. Az idő meseszép. A víz tükör felé hajolok, és lenézek. De nem látom tükörképem. Mást látok, valami egészen mást.

-Örülök neki, hogy tudtunk találkozni Jungkook!-egy vidám hang szólal meg mögülem. Hátrafordulok majd megkérdezem:

-Te ki vagy?

-Én is vámpír vagyok mint te. Segíteni jöttem.

-Segíteni?

-Ahogy mondod. Mivel magányos vámpír vagy, így senki nem tudta megtanítani neked a kontrollt, illetve irányítani a képességeidet. Ami egy igen nagy hátrány.
Minden álmodban találkozni fogunk.
Ezt elfogadod?

Egyből Jimin védelmezésére gondoltam, így bólintottam egy aprót.

A lány elmosolyodott.

-IU-nak hívnak elöször is.
Sok dolog van, így a legelején kezdem.
A vámpírok képességeinek 5 fajtája van. A víz, a tűz, a föld, a levegő és a lélek. Mit gondolsz kik a legerősebbek?

Nevetségesnek tűnhetett volna, hogy egy angyalarcú lány, aki szintén vámpír engem, engem tanít, pedig még idősebbnek is nézek ki, és erősebbnek.

De nem foglalkozhattam azzal, hogy ezen elakadjak, hiszen érdekelt minden ezzel kapcsolatban.

-A lélek?-bizonytalanul kérdeztem, de meglepődésemre a lány bólintott.

-A lélek. Én lélek vagyok. Képes voltam eljönni az álmodba, más pl:. a víz nem képes rá. A lélek tartja kordában az összes erőt. Mindet. Sokkal több, és sokkal jelentőségteljesebb képességeink vannak.
Mit gondolsz, te szerinted melyik vagy?

-Fogalmam sincs.-mondtam őszintén.

-Csak egy gondolatodba került az, hogy egy másik helyen köss ki. Egyetlen egy gondolatodba. Rátudtál venni embereket arra, hogs azt csinálják amit te mondasz. Lélek vámpír vagy Jungkook nagyon sok más képességgel.

Megdöbbenésemnek nem tudok hangot adni, mert kezd homályosodni a kép. Pedig még megakartam kérdezni tőle, hogy egyáltalán honnan tudja a nevemet, vagy, hogy miért segít.

-Úgy látom a szerelmed nem bírja már sokáig nélküled. Vegyél neki vérserkentőt, mert ha így folytatod veszélyesen vérszegény lesz."

-Jungkook!-Jimin édes hangjára ébredtem.

Lassan dolgoztam fel magamban azt, hogy ez a valóság, az pedig csak egy álom volt.

Késöbb gondolkodom rajta. Így hát minden figyelmemet Jiminnek szenteltem.

-Üm Jungkook.-elpirult, ahogy látta, hogy tekintetemet végigvezettem testén, és a szívásnyomokon, majd ezt követően egy reggeli csókot nyomtam ajkaira.

-Mi az szívem?-mellkasán játszottak ujjaim.

Visszasüppedt az ágyra, én pedig mellkasára fektettem a fejemet, mint egy kiscica, úgy bújtam hozzá, szinte dorombolva.

ʙᴀᴅ ᴀᴛ ʟᴏᴠᴇ Onde histórias criam vida. Descubra agora