12; Tangled strings

1.4K 104 68
                                    

"They Matchmaking"

»»————- ♡ ————-««


Plan Miny był prosty i niedopracowany, ale miała nadzieję, że zadziała. Musiała jakoś zeswatać tę dwójkę a do tego potrzebowała pomocy Bakugou, Sero i Kaminariego.

Zanim Kirishima i (y/n) dotarli na miejsce zbiórki, jakim było główne wejście do wesołego miasteczka zaznajomiła z planem przyjaciół. Ich zadaniem było doprowadzanie do takich sytuacji by (e/c)oka i Kirishima kończyli jak najczęściej razem w jednym wagoniku na kolejkach górskich.

Katsuki nie był wtajemniczony w szczegóły planu, ale dał dziewczynie do zrozumienia, że jego to nie obchodzi, ważne aby się udało. Nie mógł dłużej patrzeć aż te dwie niesamowicie niedomyślne osoby tak dla niego ważne się męczyły.

Denki poszedł kupić bilety a Mina obserwowała jak (h/c)włosa z wielką ekscytacją ogląda ulotkę z wypisanymi atrakcjami jakie oferowało wesołe miasteczko. Dziewczyna jeszcze wcześniej nie była w żadnym parku rozrywki więc nie dziwota, że bardzo się tym ekscytowała.

- Dobra (y/n), skoro to twój pierwszy raz w wesołym miasteczku to możesz wybrać sobie na co pójdziemy najpierw! - Sero wręczył jej mapkę z atrakcjami.

(e/c)oka  przeleciała wzrokiem wszystkie nazwy kolejek górskich a jej oczy zatrzymały się na jednej z nazw. " X x X" jako jedyne nie zawierało w sobie części z wymiocinami lub zawrotami głowy więc wyglądało na bezpieczne.

Trochę się zdziwiła kiedy ujrzała przed sobą wielki rollercoaster, który jednak nie wyglądał najbezpieczniej. Nawet nie miała czasu aby zmienić zdania bo Bakugou złapał ją za nadgarstek i wciągnął w kolejkę pełną ludzi.

Czas oczekiwania na wejście do wagoników minął dziewczynie zbyt szybko niż by chciała. Zanim się obejrzała Mina wepchnęła ją do wagonika z Kirishimą. Chłopak uśmiechnął się do zarumienionej koleżanki, która od razu po starcie  złapała się kurczowo jego ramienia.

Kirishima miał wrażenie, że (y/n) zaraz złamie mu rękę, ale rzadko kiedy była tak blisko niego. Nie mógł skupić się na jazdą kolejką górską kiedy dziewczyna przyciśnietą do jego ramienia piszczała zaciskając powieki ze strachu. Wyglądała tak bezbronnie i nawet uroczo, że nawet nie zauważył kiedy wagoniki wyhamowały.

- Ty już masz dość? - Katsuki pomachał siostrze dłonią przed jej rozgrzaną z emocji twarzą. - Przed nami jeszcze ponad dwadzieścia takich jazd.

(e/c)oka zbladła i spojrzała na brata z wielkim niepokojem wypisanym na twarzy. Przecież ona tego nie przeżyje! Zrobiła dwa głębokie wdechy i wtedy przypomniała sobie, że nadal ściska ramię Kirishimy. Natychmiastowo poluzowała uścisk i zaczęła przepraszać.

- Nie przepraszaj! - zaśmiał się czerwonooki strzelając palcami. - Przynajmniej czułaś się bezpieczniej.

(h/c)włosa zawstydzona spuściła wzrok na ziemię i wyszła z wagonika bojąc się, że maszyna ruszy raz jeszcze a na coś takiego nie była przygotowana. Zbiegła po schodkach dołączając do grupy bojąc się, że zgubi się w tłumie.

- To było zajebiste! - Denki wyciągnął z kieszeni mapkę - Teraz ja wybieram!

»»————- ♡ ————-««

𝐌𝐀𝐍𝐋𝐘; Kirishima EijiroOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz