[Unicode]
"Morning ... မျက်နှာသစ်ပြီးပြီလား ... စားလို့ရပြီနော် ... အမူးပြေဟင်းရည်ချက်ထားပေးတယ်"
"နင်အစောကြီးနိုးတယ်လား ငါကအိပ်နေအုံးမယ်ထင်လို့စောစောထလာတာကို"
"အမ် ငါကဘာလို့ ??? အာ ညကတံခါးနောက်ကနင်ပေါ့ထင်တော့ထင်သား"
"ဒါနဲ့ အခြေအနေကတိုးတက်လှချည်လား ငါကရှေ့ဆက်ဖို့ကူညီပေးခဲ့တာကို အလုပ်မဖြစ်ဘူးလား"
"ဟားးး နင်ဟာလေ အရမ်းမှောင်တာပဲ"
"ပြောစမ်းပါညကဘာဆက်ဖြစ်ကြလဲလို့"
"သူငါ့အိပ်ဆေးခွက်ကိုယူသောက်ပြီးအိပ်ပျော်သွားတယ်ရယ်...အအိပ်စိတ်တဲ့သူဆိုရင်တောင်သူ၈နာရီလောက်မှနိုးလောက်တယ်"
"ဟင် ... နင်ဆိုသည်မှာလေ သူအိပ်လဲဆွဲစားပလိုက်ပါလား ကြုံတောင့်ကြုံခဲအခြေအနေကို"
"ဟင်းးး မလုပ်ချင်ပါဘူးဟာ သူစိတ်ပါတဲ့အခြေအနေကမှပိုရင်ခုန်ဖို့ကောင်းမှာပေါ့ လာ စားရအောင်"
"ဝတီ ... ငါဘဝပျက်ပြီထင်တယ်"
"ဟမ် နင်တက်လုပ်ခံလာရလို့လားရဲရင့်"
"စော နင်ဟာလေအပြင်မှာမိုးလင်းခါရရှိသေးတယ်နင်ကမိုးချုပ်နေပြီ"
"နင့်မောင်ငါ့ကိုဘာလုပ်သေးလဲမသိဘူး ငါနာနေတယ် ပြီးတော့ နင့်ကိုကြီးကလဲအခန်းထဲမှာမအိပ်ဘူး"
"နင်တောင်မသိတာငါကဘယ်လိုသိမှာလဲ ပြီးတော့ငါ့ကိုကြီးကလသာဆောင်ကတဲမှာ"
"မင်းသန့်နိုးပြီလား ... ဟဲ့ဆောင်းမျက်စိဖွင့်လျောက်စမ်းပါတိုက်မိတော့မယ်"
"ဟူး စိတ်ဆင်းရဲပါတယ် ရဲရင့်ရေ သူကတော့နင့်ကိုဖျက်စီးခဲ့မယ့်ပုံမပေါ်ဘူး နင်ကပဲသူ့ဖျက်စီးထားတာပဲ"
"ဘာ!!!!!" "ဘာ!!!!!"
"တီတီ ပြောဘာတွေလျောက်နေတာလဲ ???"
"နင့်လည်ပင်းနဲ့ရင်ဘတ်မှာ markingရာတွေ"
"ကိုရဲ သားကို ... ??? အဟင့် အဟင့် ဗြဲ အီးဟီးးးး"
"ဟူးးး"*တော်ပါသေးတယ်ငါမှန်သားပဲ ... ရဲရင့်ကအပေါ်ကပေါ့*
"မင်းသန့် ကိုယ်ညီ့ကိုတာဝန်ယူမှာပါ မငိုနဲ့တော့နော် ... ကိုယ်ညီ့ကိုတကယ်လည်းချစ်မိတာပါ ကိုယ်တာဝန်ယူမှာပါ"
"ဗြဲ...သိသားပဲ...မဟုတ်လဲယူရမှာကို အင့် ဟင့် အီးးးး သားငိုတာက သားယူလာတဲ့အဝတ်တွေဝတ်လို့မရတော့လို့ အဟင့် ဟင့် ... သွား ရေချိုး ပြီးရင်အင်္ကျီသွားဝယ်မယ်"
"အမ် ... အင်းပါ ကလေးသဘော"
"အော် ညကသူတို့နမ်းနေတာငါ့အိမ်မက်မဟုတ်ဘူးပေါ့ ... နမ်းတာထက်တောင်အဆင့်တက်သွားကြတာပဲ"
"ဟဲ့ သူတို့ကအတွဲဖြစ်သွားပြီလို့ဆိုလိုတာလား မင်းသန့်ကficထဲကလိုဘာမှလဲမဖြစ်သလိုပဲ"
"ဟားဟား ဟားဟား ... "
"ဘာလို့ရီတာလဲ ဝတီ ... ခံလိုက်ရတာနင့်မောင်နော်"
"အခုတော့ခံနေရတာနင်တို့ပဲ ဟားဟားဟား သူတို့ညကဘာမှမဖြစ်ခဲ့ဘူး ဒီတိုင်းနမ်းရင်းအိပ်ပျော်သွားတာ"
"နင်ကဘယ်လိုသိ မဟုတ်မှ နင်ညကမအိပ်ဘူးလား"
"အင်း ဆေးအလုံအလောက်မထည့်ခဲ့မိလို့"
"သူ့ထိုင်ကြည့်နေလိူ့မဟုတ်ဘူးလား"
" ဟဲ့ ငါလေ ညကဘယ်နှစ်ခွက်ထိသောက်နိုင်ခဲ့လဲဟင် ..."
"၁ခွက်ခွဲ"
"ဟင် ၂ခွက်တောင်မပြည့်ဘူးလား"
"နင်ကလည်း ကောင်းတာပေါ့အာ့တာ ဝတီမဆိုရင်၂ပုလင်းလောက်သောက်ရင်တောင်မမှောက်ဘူး"
"ငါကအာ့လိုသောက်ချင်တာကို ... ဟွန့်"
" Morning ညီမတို့ နိုးနေတာကြာပြီလား ဆောတီးပါအကိုဘယ်လိုအိပ်ပျော်မှန်းမသိအိပ်ပျော်သွားလို့"
"အိပ်ဆေးသောက်မိလိုက်လို့ပါ လာအကို ဒီမှာအမူးပြည်ဟင်းရည်ရယ် ဒါကခေါင်းကြည်စေမယ့်ဖျော်ရည်"
"အိပ်ဆေး ညီမဟာလား"
"အင်းပေါ့"
"ညီမကအခုထိအိပ်ဆေးသောက်နေရတုန်းလား ဆေးစွဲနေမယ်နော်"
"မသောက်လို့မှမရပဲ... အာ ခနနေရင် အကို့ကိုမြို့ထဲလျောက်လည်ပေးမယ် နင်တို့လုပ်စရာမရှိရင်လိုက်ခဲ့လေ"
"အင်း ကောင်းသား ငါ Nseoul tour မရောက်တာကြာပြီ ပြီးရင်dreamlandလဲသွားမယ်"
"ငါတော့မလိုက်တော့ဘူးဝတီ...ဒီနေ့dream ကflightဆိုက်မှာမို့၁၀နာရီလောက်သွားမှာ"
"အာ...သူတို့ကEntကိုတန်းသွားမှာလား"
"အင်း"
"ငါဝယ်စရာတွေမှာလိုက်မယ် SMTOWN shop တစ်ချက်ဝင်ခဲ့ပေး ရောဒီမှာကားသော့ ငါလူခေါ်ပေးမယ်"
"အိုကေ"
"ဟဲ့ငါတို့ကရော???"
"Busနဲ့သွားမယ်လေ မစီးရတာကြာပြီမလား အကိုအဆင်ပြေတယ်မလား အကုန်အကျလည်းသက်သာတယ်လေ ခ်ခ်ခ်"
"ညီမသဘောပါဗျာ"
YOU ARE READING
💔 In this life 💔 (Z+U)
Romance[Unicode] ဘဝဆက်တိုင်းချစ်ရသူကိုကာကွယ်ဖို့ဘာမဆိုငါလုပ်ပေးနိုင်တယ် ဒါပေမယ့် ဘာလို့ခံစားရသူဟာ ငါပဲလဲ နန်းဝတီသော် အမြဲတမ်းမပြတ်အသားဖြစ်နေမိတာတောင်းပန်ပါတယ် သော် ... ပိုင်သက်ယံ ဘဝဆက်တိုင်းယံကငါ့အတွက်ပဲဖြစ်နေရမယ် ငါသူ့ကိုမချစ်တော့ရင်တော၇်မှသူကငါ့အပိုင်ပဲ...