Podziękowania

351 31 23
                                    

Hej, hej! Mam nadzieję, że nikt z was się nie zawiódł tą końcówką. I tak, to jest już oficjalny koniec. Nie będzie do tej książki żadnych specialów, dodatków, ani drugiej części. Zostawiam ją tutaj taką jaka została napisana.

Po ponad pięciu miesiącach pisania skończyłam ten "projekt" i szczerze mówiąc to na chwilę obecną jestem z niego zadowolona. Oczywiście mogą tu występować pojedyncze błędy, bo nie jestem profesjonalistą w pisaniu i takie rzeczy jak wyrażanie uczuć wciąż jeszcze nie weszło mi wprawę i jest to coś nad czym raczej trzeba trochę popracować.

Dziękuję wszystkim, którzy czytali tą książkę na bieżąco, bo naprawdę pomogliście mi czasem zebrać się do pisania, albo sprawić, że zrobiło mi się miło. Jesteście wspaniali. Tak samo również dziękuję osobom, które tą książkę będą czytać już długo po zakończeniu.

Czy będę pisać kolejną książkę to jeszcze nie wiem. Mam parę pomysłów, ale są to jedynie szkielety całej fabuły, których na chwilę obecną nie jestem w stanie dokończyć, więc nie wiem czy w najbliższym czasie wyjdzie coś nowego (ale kto wie).

Mam nadzieję, że wszyscy dobrze spędziliście ten dzień i jakoś się trzymacie, a ja teraz żegnam się z wami po raz ostatni w tej książce :3

Sunshine |Kagehina|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz